Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jako květina

12. 10. 2005
0
0
814
Autor
Joe_Blondyn

Nestačí jen jedna věta, na vyjasnění krásy světa.

Jako květina

Jsi jako květina, ztracená v písku

pro mně jediná,  v srdci mám třísku

krása v brnění,   těžko se sklízí

ve tmě blouznění, pohledy cizí.

 

Květina rozkvétá, kořeny bloudí

motýl už přilétá,    na květu loudí

nebe jí zalévá,       na Slunci zraje

on vůní omdlévá,   medu z ní saje.

 

Vztyčená lodyha, semínko klíčí

otevřená kniha,    příběh už líčí

dutina přijímá,      Slunce se směje

Láska dojímá,      pocit nás hřeje.

 

Padáčky vzlétají, vstříct dlouhé pouti

motýli čekají,       křídla si kroutí

Země zas dává,   květiny rostou

motýl už mává  a  hledá si svou.

*Ženy jsou jako květiny.Rozličné tvary,barvy,vůně a každá potřebuje jinou péči.*

 


Eilil
16. 10. 2005
Dát tip
na vyjasnění krásy světa.. možná ani věty není třeba.. :o) stačí se jen rozhlídnout.. :o) nemyslím, že lidský jazyk dokáže vystihnout krásu ve své dokonalosti.. celistvosti :o) může o ní mluvit.. může tvořit zcela jinou krásu.. ale ne ji popsat.. krása se asi musí prožít.. vychutnat...

plovárna
12. 10. 2005
Dát tip
kluku, nechceš to ještě nechat uležet? tohle ti asi nikdo nepochválí... (a píšeme většinou gymnázium, ne gimnázium, jo? :-) )

solomon
12. 10. 2005
Dát tip
no jo čéče,nic moc

wišně
12. 10. 2005
Dát tip
dutina přijímá, Slunce se směje Láska dojímá, pocit nás hřeje. *Ženy jsou jako květiny.Rozličné tvary,barvy,vůně a každá potřebuje jinou péči.* mám pocit, že prolog je hezčí a určitě pravdivější než ten zbytek pod tím, krom toho, co jsem sem vepsala.

Aiscis
12. 10. 2005
Dát tip
první dva řádky mluví za vše, je to strašně neohrabáné, s tou třískou to jsem kdysi taky použil teď se tomu směju. I když o to stojíš tak by to nebylo hezké co bych sem napsal, takže radši ne. Můj názor potřebuješ se vypsat, takže psát, psát, psát. V tuhle chvíli ti kritika jakkoli konstruktivní nebude k ničemu, takže klidně piš dál, ale myslím, že radši do šuplíku, alespoň zatim... pokud bych měl něco vzít tak asi jen krásu v brnění, ale to sklízí se tam nehodí, víznamově jo ale trochu s citem prosím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru