Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křivý pravítka

19. 10. 2005
6
0
2853

Ztracená ve frontách na kapesníky, sčítám minuty depresí, a snažím se ukrýt slzy před pravdou křivých pravítek ?

Sbírám popadané listí,

a hraju si ... s úsměvy cizích lidí

  cizích a plných ...

Lepím pak jejich duše po stěnách...

... někdy stříhám

 

,,, ale nikdy nejsem ... sama ...

 

 Hledám lásku, ... ale nepochopila mě ...

 proto skladuju v duši příběhy 

a snažím se chápat smysly    a padám ...

... vstávám a p a d á m ...

 

Někdy se zahodím. Je-li čas ... nasadit masku ...

 

 

Co mi brání ?

Když chci běžet a

hledat poklad na konci duhy ...

 

 

 

 

 


jistě že plnou :-) nepodcenuj se tak :-) ... málo kdo se tak hezky a k věci rozepíše... děkujů :-)

snEk: Máme společné přání... Bohužel se zatím neplní a nejspíš ani výhledově nevyplní :-( ... Tyhle básně totiž existují, denně se jich velká spousta narodí a nejspíš dřív než my nevymřou :-( ... "Kdo jsem?" - opravdu nevím...a ani nevím jestli se odpověď dá najít nebo jen hledat... :-( Slzy už neukrývám - a obulim co je třeba :-) - a snad se dočkám a jednou dojdou zásoby :-) ... Děkuju Ti moc za milou návštěvu a duchaplnou kritiku!!!

modrá_ovce
31. 12. 2005
Dát tip
Béééééééééééééééééééééééééé

modrá_ovce
31. 12. 2005
Dát tip
Béééééééééééééééééééééééééé

vypdá to hezky a zní to taky hezky (přečetla jsem si to nahlas :) takže tip

jééé =o) děkujůůů..

hastrman
26. 10. 2005
Dát tip
hele já napsal dvojtečky - já jsem vůl :-))) (samozřejmě že jsem myslel tečky, samozřejmě že bych mohl být komunikativní a usměvavý...)

hastrman
25. 10. 2005
Dát tip
no je to lepší než to, co jsem četl předtím, nacházím už jakýs takýs obsah nebo sdělení - ale pořád mi to uniká někam do prázdna - a přemíra dvojteček tomu do těchto směrů jen pomáhá

no jo co nadelam - já ji naopak miluju =o) ale to se neda nutit - ani nechci ... a obhajovat tečky ? ... mám ráda věci co nutí přemýšlet =o) asi tak .... Moc dekuji za Tvoji kritiku a navstevu. mej se slunickove =o) ...

děkuju ... =o)

Možná je na mě až moc barevná, ale jsou to takoý ty barvičky z kategorie příjemných pro oko :)) A navíc pěkně podzimní :) Děsně moc se mi líbí prolog - znám ty fronty na kapesníky... A dílo? Líbí se mi asi tak do půlky a pak ten konec. Zbytek je taky fajn, ale ne až tak :) Celkově típek :)

=o) děkuju Ti čokoládko - právě Tě rozpouštím v tlamce =o) si úžasná =o) !!!! ... asi se v tom moc patlám že ..?... Zaměřím se na ni zkusím trochu odpatlat... moc děkuji za kvalitní kritiku =o) !!! měj se krásně čokoládko sladká =o)!!!

romale
23. 10. 2005
Dát tip
Líbí se mi, jak píšeš... jsou to nitky pocitů, zkušeností a okamžiků... a to popsané s jemností a hlavně uvěřitelností... Tak to mám rád, a ani to nepovažuju za plnohodnotnou poezii, spíš tak napůl... a tak je to lepší... Tady v tomto dílku ses ještě zbavila některých vtíravých klišé, které Ti občas do textů zabloudily (neříkám, že to bylo na škodu, ale takto je to "svobodnější")... navíc ta spojení... přesně můj natural... SUper!!! a nej... #####

Nejmilejsi romale, si muj nejhodnejsi a nejoblibenejsi básník a kritik z celeho pismacko basnickeho sveta... Ani nevis jak moc me tesi Tvoje pismenka =o) .... Sem moc rada ze tu si a ze Te tu mam ! Zahrál si mě na dusicce - za to Ti patří muj veelliikannsýýý DÍK !!! Měj se krásně, skládej básně =o) a nezapomeň se smát - je moc důležitý - aby jsme z toho všeho tady všude kolem nezblbli - být malými tichými blázny ... (jen moje definice =o) ...) děkuju moc...

romale
23. 10. 2005
Dát tip
V posledním vagónu oslepen světlem semletý životem po celý čas vstávám a padám! - :) To se mi vybavilo, vlastně..;) Neblázni, jen jsem napsal, co si myslím, je to především Tvoje zásluha...

=o) ale víš Ty co - kdyz takove Male Pincezne usmudlane v pravou chvili a cas napise romale takový krásný pohlazení - Male Pincezny maji co delat aby zatlacili slzu v oku =o) ... vis su tedkom posledni... ch... par mesicu docela prejeta a opravdu si me hezky podporil - nejen jako basnika ale i clovika =o) za to moc dekuju!!!! Vidis to prestanu zrat tu hnusnou cokoladu (dneska uz je to druha tabulka ) (a este lentilky :(... - zmenim se z Male princezny ve Velkou Bachynu =o)...) a pujdu si pustit do ouska mnagu ... papa mej se krasne...

gr_4you
22. 10. 2005
Dát tip
zatím nejlepčejší od Tebe co sem čet, takže TIP

nevím proč, ale při pohledu na grafiku tohoto dílka, rozzářilo se mi něco v dušičce, moc se mi to líbí, samozřejmě, že i obsah, dlouho jsem od Tebe nic nečetla Mala_Princezno :o)... Co mi brání ? Když chci běžet a hledat poklad na konci duhy ... *T*I*P*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru