Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smutno

21. 10. 2005
1
0
888
Autor
kačita

Po mostě se prochází uplakaná dívka,která už nemá pro co žít a proč se koukat na tendle smutnej svět.Vše jí tady zklamalo a ona už nemá ani sílu dál žít.Ani neví jak a už stojí u zábradlí celá neštastná,protože nemá komu své srdce nabídnout.Všichni už ji opustili nebo zklamali..Stojí na zábradlí a je tak strašně sama...Lidi chodí okolo,jenže jsou všichni moc velký zbabělci,než aby podali jednej holce ruku a vytáhli jí ze začarovanýho kruhu.Ale jí už to nevadí.Už nemá strach.Kouká se do nebe a vidí obličej svojí maminky.Natahuje ruce a zároven padá a padá...a beze slov se zaslzenýma očima se směje.Ale proč padá dolů chtěla přece tam kde je maminka.Už odchází.Tělo nechává dole a štastná odchází ...Už nebude tak hrozně sama...Jen se kouká jak se lidi co jí nepomohli shlukují a každý svorně tvrdí "nebylo jí už jak pomoct.."


StvN
23. 10. 2005
Dát tip
Kupodivu jsi mě dojala. Dobře.

Mermomoc
22. 10. 2005
Dát tip
hm, výpověď?

oleandr
21. 10. 2005
Dát tip
tak toto je velmi smutné a hold někdy to tak je, ale bývají věci, které jsou na světě i veselejší, ale člověk se musí tyto věci naučit vidět a doopravdy to chtít vidět i z jiného úhlu pohledu..........................přeji hezký den ať je veselejší něž padající tělo k nebi...........( a v dílku jsem v zahlédl nějaké chybičky........)

fungus2
21. 10. 2005
Dát tip
Jo, to je moc smutné*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru