Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S Tebou a bez Tebe

28. 01. 2001
0
0
1414
Autor
Dave_Zw

Pořád se bojím že jsi jenom snem stále se chci ujišťovat že jím nejsi však když jsi pryč a nemůžu Tě vidět když nemůžu Tě hladit a s Tebou mluvit když nemůžu Tě líbat Tak celý můj svět usne a čeká až budu zase s Tebou Mám tisíc chutí zavolat Ti abych věděl že jsi jak blázen mluvím ke svíčce ke zdi k tužce k sobě dotýkám se Tě a mé ruce nahmatají prázdno nejraději bych se sebral a rozjel se za Tebou a ujel zlému snu kde stále Tě hledám a nejsi Potom když vidím zas Tvé oči a rty když držím Tě za ruku a dáš mi slyšet svůj hlas má existence rozplyne se ve Tvém jménu cítím jak plníš mne zas láskou probuzen z černoty hladím každý okamžik s Tebou a moc si přeju abys byla šťastná.
valerinka
03. 02. 2001
Dát tip
ví o tom? škoda, že teď bude týden pryč...je to hezký:-)

J
28. 01. 2001
Dát tip
Připoután. :o)

J
28. 01. 2001
Dát tip
To není odsuzování, to jen konstatuji s úsměvem,že i já jsem to cítila.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru