Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sebeláska

23. 10. 2005
2
1
2742

Ve vězení předpokladů,

schovávám tvář maskou 

a nevědomky krájím plátky života ... 

nebouřím ...

 

... ani nemávám bílým šátkem,

srazila sem se na kolena...

zbytečně ...? ...

bezmocně ...

... bráním

odraz na kaluži ...

 


1 názor

Aagaatka
16. 01. 2006
Dát tip
všimla jsem si, že jsi kozoroh, díky tomu klubu.asi se přidám :-)pa

:-) budu jen ráda :-) ale náš klub nějak zamrz :-( ...takže neočekávej žádné závratné změny ve svém životě ... :-)

Aagaatka
16. 01. 2006
Dát tip
dobře, škoda, už jsem myslela, že budu slavná :-))))

:-) slávu si zasloužíš jinak :-)... Kozorozi spinkají ... No vidiš to, ale tos musela mít ted nekdy narozeniny :-) že jo :-)... Tak to tedy všechno nej nej nej !!! At se Ti vyplni po čem toužíš a at Ti to pořád krásně píše :-)...

Aagaatka
15. 01. 2006
Dát tip
mozna to nikam nevede,ale clevek proste takovymahle vylevy vyhadruje svoji naladu. Chapu to!!!!sebeláska je asi kozorohům vlastní :-)))** mně to dává smysl. máš o sobě předpoklady, skrýváš je za maskou, prožíváš rutinu a přesto nevoláš o pomoc, ale jen se sama lituješ při pohledu na sebe.chápu to dobře ? jo a ty kolena, proc by ses jako srazit nemohla? me to ani netrklo..fakt!

Aagaatko Ty jsi kozoroh... :-) spřízněná duše :-)... dokonale si to vystihla! :-) Kolena - prý to někdo chápe jako ve smyslu " srazil se mi svetr".... mě to taky vůbec nenapadlo... ale vracela jsem se několikrát a měnit slova nechci - už je moc uleželá na změnu :-)... děkuji za Tvou návštěvu a hodnotnou kritiku...

Honza_Princ
24. 10. 2005
Dát tip
první půlka taková klišovitá pak sebeláska a sebemrskačství bez alpy a potom: zbytečně ...? ... bezmocně ... ... bráním odraz na kaluži ... to je na velmi dobré.

hastrman
24. 10. 2005
Dát tip
tohle nejede nikam

Honza princ : ási mas pravdu .... konec se mi poved =o)... je takovej muj spontani =o) ... Dekuju za navstevu i kritiku hastrman : no jo... co takhle zkusit moje predchozi krivy pravitka ? =o) Dekuju za navstevu i kritiku .... M.P.

Název a text ? To se docela divím... příde mi to docela jasný - no ale nechám to na Tobě... srazila na kolena - no jo no... sem sražená =o( bohužel máš pravdu ...je to výlev ... ale bohužel moc krátkej ... ted to zkousim zajist.... děkuji za hodnotnou kritiku... Měj se pekne....=o)

romale
23. 10. 2005
Dát tip
Přesně ono!!! #

jenyk : no =o) - to je právě ono =o) ... neboj-neberu se ani server moc vazne =o) Jestli můžu, se zeptám- co bys navrhoval udělat s těma kolenama? Když ne srazit.=o) .. já nad tím docela bádala a nic kvalitního me nenapadlo ... dík Smej se =o).... romale: nebude mi pršet do nosu?... nebude=o)! slibuju ! =o) moc moc moc Ti děkuju ....

x_jitule
23. 10. 2005
Dát tip
na m¨ě moc nekonkrétni obraz, az moc symboliky a metafor.

x-jitule: zdravim jmenovkyni =o)!! a souhlasim je to na pomaly cteni ... abych pravdu rekla taky radsi neco lehciho - veselejsiho .... Je divny ze pisu a ctu radsi uplne jiny veci? Spis sem asi divnej magor ....jinak děkuju za návštěvu i vhodnou kritiku =o)!!!! jenyk: jo tak to nevim jak tam zapustit - zkusim este neco vymysleti.... jinak kdyby nahodou... navrhy prijimam furt =o)!!! mej se ....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru