Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Radost bližního svého

29. 01. 2001
3
0
1695
Autor
Eternal

Dnes jsem si v dílech nevšiml žádného optimisticky naladěného dílečka.. už do dál neunesu a snad tahle básnička by mohla pomoci. Čtěte a radujte se milujte a vnímejte štěstí, které čeká na každém rohu. Chmury už dávno nejsou moderní.

Radost bližního svého, je jako hudba. Radost srdce mého, je jako duha. Chci aby ten oblouk krásy, vlil se do vás všech. A vaše srdce řeklo: "Také dám si" a všude kolem voněl vřes. V mechu a kapradí, má múza vás pohladí, rozdmýchá úsměvy na tváři Tak nemějte smutné oči, jak když se sváří. Barva v mých přání touží po vaší radosti. Aby se mohla v zápětí v radosti na tváři vaší, v kouzelném kočáře projeti. Mávám všem, polibky posílám. Pro radost. štěstí a blažený pocit milujících lidí.
JSI SKAUT ?

Eternal
26. 05. 2001
Dát tip
oficiálně Nejsem

LILINKA
31. 01. 2001
Dát tip
Hned se na mě slunko směje radostněji a úsměv se mi po tváři rozlévá. Díky ti.

Eternal
31. 01. 2001
Dát tip
Je to napsané pro vás, pro pohlazení a pro vaše úsměvy :o)

myrinda
30. 01. 2001
Dát tip
to je hezky, uplne to hladi :-))) tip za obsah :-)

Vojtek
29. 01. 2001
Dát tip
všech/vřes Múza Rytmus....!!!

ruby
29. 01. 2001
Dát tip
ete at na to koukam z jake chci strany, stale na me cisi propaganda...touha neco zmenit, zmenit smutne ve vesele? na to nestaci vres!!!

Eternal
29. 01. 2001
Dát tip
Není radno pochybovat o síle vřesu :o)) A touha je mocná čarodějka :o)

Cody
29. 01. 2001
Dát tip
Náááádhernééééééééé :o))))) TIP + nejoblíbenější :o))))

Amitabha
29. 01. 2001
Dát tip
zvednul jsi mi naladu, diky!!! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru