Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na diskotéce

28. 10. 2005
2
0
2220
Autor
uBruss

Byl jsem na diskotéce a tohle se mi přihodilo!

Jen tak sedím se sluchátky na uších a přemýšlím co se vlastně v tu osudnou noc událo. Co za neštěstí se mohlo stát? Ale pěkně popořadě. V sobotu jsem  s mými kamarády navštívil , po dlouhé době, jednu z místních diskoték. Ze začátku jsme se skvěle bavili, DJ hrál dle našeho gusta, no prostě paráda. Z ničeho nic přiběhl jeden z mých kamarádů a povídá:"Někdo chce na nás spáchat nějaké zlo, ale zatím nevím kdo." V první chvíli jsme se zarazili, kdo si na nás může troufnout. Někteří z nás neskrývali svou radost, byli prostě nadšení z toho co se bude dít dále. I mě stoupla hladina adrenalinu a začínal jsem se cítit jako král v obklopení statných rytířů. Za nedlouho po krátké mírové konferenci bylo nebezpečí útoku zažehnáno a já si vskutku oddechl. Už jsme byli na odchodu, když jsme spatřili jak Racek telefonuje. V první chvíli jsem byl v rozpacích, co je? "Roman je na tom velmi špatně, musí okamžitě do nemocnice" rozrušeně odpověděl. Popojdu o pár kroků dopředu a vidím, jak se v dáli vytáčí sanita. Racek nám vše dopodrobna vysvětlil a nám nezůstalo nic jiného něž doufat, že z Romanem to nebude tak vážné. Po konci dlouhé a bouřlivé debaty, na toto téma, jsme se odebrali každý svým směrem. Druhý den jsme Romanovi volali na mobil a ten nás ujistil, že je v pohodě. Doteď nevím co s Romanem bylo, jelikož jsem ho od té doby neviděl.
Pisces
27. 12. 2005
Dát tip
Vykuř :-))))))))))))))

vrah
25. 12. 2005
Dát tip
Kamarádi ho vykouřili?

vrah
25. 12. 2005
Dát tip
Je to dobrá parodie, zasmál jsem se.*

uBruss
25. 12. 2005
Dát tip
Vykuř!!!

uBruss
20. 11. 2005
Dát tip
Vykuř!!!

Soned
19. 11. 2005
Dát tip
libilo

_Amnesiac_
18. 11. 2005
Dát tip
Vykuř!!!

sidonia
18. 11. 2005
Dát tip
no a co se teda stalo? to nejak zjisti ne? by me to zajimalo celkem

nasrot
05. 11. 2005
Dát tip
telvo a šomles by se nejdřív měli zamyslet samy nad sebou protože jejich dích díla stojí otočená vzhůru nohama tak ať je rači překlopí a pak něco píší stejnak nečtu sračky od sraček ________

uBruss
05. 11. 2005
Dát tip
.

Telvo
05. 11. 2005
Dát tip
tady někdo nesnese názor, který se neshoduje s jeho vlastním...

nasrot
05. 11. 2005
Dát tip
telvo mi si budem asi rozumět

romale
28. 10. 2005
Dát tip
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Telvo
28. 10. 2005
Dát tip
Hodně mě schází hlubší popsání problému, čtenář vlastně netuší co čte, neboť se vše odehraje rychle a útržkovitě

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru