Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nespoutaní

29. 10. 2005
2
0
1666
Autor
Saidhi

Tak mě jednou zase něco napadlo.... Snad se mi tuto myšlenku podaří rozvést a zdárně dokončit....

Tichý, vláčný pohyb. Kopyta buší do země, mohutná šíje se ohýbá jako labutí krk, dlouhá hříva-sprška paprsků zapadajícího slunce. Ranní vzduch rozčíslo jasné, nespoutané zaržání. Rytmus se zrychluje. Víc. Víc… Vypadá to, jako že se vznáší nad zemí, štíhlé nohy se jen jen míhají v závratné rychlosti letu a blesku. Jako okřídlený pták letí krajinou, která se míhá před očima, sotva ji zahlédneš. V očích divokost a nespoutanost, třpyt všech hvězd, co na obloze vidíš. Ale také hloubka a jakýsi tajemný smutek, jež nelze popsat…

Náhlé ticho, přerušované jen prudkým oddechováním zpěněného hřebce. V lesklé hladině jezera se zrcadlí jeho obraz, obraz skvostného majestátu, hrdosti a krásy. Náhle zpozorní. Ušní boltce se napnou, nozdry se jemně zachvívají, v očích se zračí zvědavost a strach. V napjatém očekávání stojí hřebec na břehu jezera, krásnější, hrdější a nespoutanější než kdy jindy. S dlouhou hřívou si pohrává vítr…

Tak jej poprvé spatřila. Symbol svobody a volnosti, symbol divokosti a nádhery a myslela, že je to sen…

 


Milly
03. 11. 2005
Dát tip
Jo, mně se taky líbí- sem s pokračováním! :-)

Wov, tak todle nejni vůbec špatný... sice mě chytlo asi úplně něco jinýho, než má bejt myšlenka, ale to neva... Sem zvědav jestli to bude pokračovat, ale líbí se mi to hlavně samotný a hlavně první polovina... Tip

hastrman
29. 10. 2005
Dát tip
dobrej úvod...

hastrman
29. 10. 2005
Dát tip
...jen by to chtělo zbytek :-)

Saidhi
29. 10. 2005
Dát tip
Díky, jsem si toho vědoma a jak jsem už přednesla, tak doufám, že se mi toto dílo podaří zdárně dokončit....

hastrman
29. 10. 2005
Dát tip
pak spíš doporučuju vyřadit z fóra nebo vkládat až po tom, co budeš hotova - nechtěj po lidech, aby ti kritizovali torza

Saidhi
29. 10. 2005
Dát tip
Jedná se o dílo na pokračování a toto je prolog:o) Takže se v podstatě o žádné torzo nejedná... Zítra s trochou štěstí možná přidám první kapitolku.

hastrman
29. 10. 2005
Dát tip
ok... pokusím se sledovat jej

Saidhi
29. 10. 2005
Dát tip
Díky moc... Bohužel jsem si všimla, že o díla delšího rozsahu zde není příliš valný zájem.... Ale i těch pár věrných duší potěší:o)))Pokusím se nezklamat.

JeanJoche
29. 10. 2005
Dát tip
Proč fantasy???;) Jiank velmi pěkné...*

Saidhi
29. 10. 2005
Dát tip
To brzy uvidíš;oj

Saidhi
29. 10. 2005
Dát tip
Jinak ještě díky moc za tip....:o)

JeanJoche
29. 10. 2005
Dát tip
Již se nemůžu dočkat;)...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru