Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

procitnutí

02. 02. 2001
0
0
1180
Autor
nikdo

Dnes poprvé se bál tmy když myslel zase na vílu prožíval své krásné sny a snad v nich nabíral sílu. Asi měl by výše vzhlédnout než vlastní štěstí ale teď ví proč se zvednou když sraí ho pěstí.
Celinka
07. 06. 2001
Dát tip
Ty se bojíš tmy, když myslíš na svou vysněnou vílu? Proč? Že není s Tebou, neobjímá Tě a nelíbá Tě na místečka, které... Ale ten konec je trošku drsný, ale zároveň krásný.......

....náhodou mne sa to páči.... nechápem, prečo v tom každý hľadá logiku...básne nemusia byť len o logike a rytmike....ale o pocitoch... škoda, že to niektorí ľudia nechápu..

Tynic
03. 02. 2001
Dát tip
Viz Pyjo... Tohle si přečti nahlas a jestli tě to nekopne tak zajdi k ušnímu :o) Ech jsem to dneska ale hulvát, promiň :o) když myslel zase na vílu a snad v nich nabíral sílu.

Vio
02. 02. 2001
Dát tip
Nějak mi uniká logika druhé sloky. Nehledě na kulhající metriku a rytmus.

Nadja
02. 02. 2001
Dát tip
viz Vio.. ztrácím obsah celé básně.. nebo vlastně spíš její účel! ty rýmy jsou opravdu příšerné!

Miroslawek
30. 01. 2001
Dát tip
to dnes nechám Viovi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru