Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stín beznaděje

31. 10. 2005
7
0
1642

Stín beznaděje

 

 

Reb:

Padl stín na mojí duši,
černá barva? – moc jí sluší.
Beznaděj teď naděj hatí,
už nebolí něco ztratit.

 

Gab:

Dej pokoj s černou, prdlouši!!

Co Tě to pořád pokouší?

Žij a naděj nezatrácej!!

Na hraně se nepotácej!!

 

 

Reb:

Do černé nebojím se schovat,
nechci srdce si přikovat (na železný kruh).

 

Gab:

Černé se boj – depku uspíšíš,

barevnou radost těžko vzkřísíš (bez pomoci duh).

 

Reb:

Ráda bych se radovala, měla v očích slzy
nechtěj, abych litovala, tohle tě nemrzí.

 

Gab:

Už žádné slzy smutku, jen radostné Ti přeju,

vždy když budeš potřebovat, s láskou Tě zahřeju!!

 

 

 

GAB+ REB


Jazena
03. 11. 2005
Dát tip
Moc se Vám to povedlo. T*

_Rebelka11
03. 11. 2005
Dát tip
Jaz, děkujeme velmi :o))

_Rebelka11
02. 11. 2005
Dát tip
želvi, gab je hroznej pesimista a navíc má vždycky pravdu :-), takže, když říká, že se něco stane, tak stane, protože za všechno může :-)) sacco, pajpu fakt super, ještě, ještě, prosím :-)) gabe, my bychom ti pomohli stoprocentně :o)

_Rebelka11
01. 11. 2005
Dát tip
děkujeme všem za názory, zastavení a tipy, a jen dodávám, že to není ze života :-)) želvi, vždyť víme... :-) gabe, bych řekla, že se ti to tentokrát zase povedlo, tak jeden malý t* ode mě :o)

sacco
01. 11. 2005
Dát tip
jsou místa, která by vyžadovala opravu, ale vaše společná tvorba se mi líbí čím dál tím více. TIP jak ... jak.... jak Brno.

_Rebelka11
01. 11. 2005
Dát tip
sacco, rádi si necháme poradit od zkušenějších :-)) moc děkujeme :o)

gab_1
01. 11. 2005
Dát tip
Reb samozřejmě zaslouží tipa...já bych si dal spíš lipa, protože jsem mlsoun a ne básník...:-)) Hes - není to o nás dvou...kdo to pochopil jinak, tak ho vracím zpátky na zem...:-)) No hlavně, že "Reb je mimo Gaba"... to sem zase dopad!!:-))) Želvíku, mě bolí už kde co...a bude hůř...:-))) sacco - tak opravuj, opravuj (teď mi nebrzdí auto) :-)))...a už si dlouho nenapsal pajpu - tak se snaž!!!:-))

sacco
01. 11. 2005
Dát tip
Autíčko nejdou mu brzdy GAB si nabije čumák to bude fičák všude KREV

gab_1
01. 11. 2005
Dát tip
VOLE

_Rebelka11
01. 11. 2005
Dát tip
gabe - psala jsem zprávu :-)) sacco: to je fičák, pajpu chybělo :-) ještě jednou pokorně děkujeme (gabe, pokloň se :-D)

zelva
01. 11. 2005
Dát tip
gabe hůř už nebude bude jenom líííííp...doufám...

gab_1
01. 11. 2005
Dát tip
Reb: ...neklaním se nikomu...ještě mi rupne v zádech a nikdo mi nepomůže...:-)) zelvík:...doufáš marně...já mám v katastrofických předpovědích vždycky pravdu:-)))... a ještě navíc za všechno můžu...:-)))

zelva
01. 11. 2005
Dát tip
gabe ty jsi ten největší prdlouš na světě...takže i mě předpovíš na dnešek nějakou katastrofu :-))) anebylo by lepší vymyslet špíš něco jak těm katastrofám předejít...neboj za všechno určitě nemůžeš....od toho sem tady přece já...tak nějak přemýšlím když tady tak píšeš o těch katastrofách toš přemýšlím jestli se mám pustit do něčeho kde si určitě nabuji hubu, toš nevím, ale já chodím do všeho po hlavě toš idu aj do tohoto...

sacco
01. 11. 2005
Dát tip
Klaň se mi Ty stará liško Ty slintoši básnickej Radši pajpu též Hnedka dej

gab_1
01. 11. 2005
Dát tip
sacco: v pajpu seš fakt dobrej - pokračuj v činnosti - pravda, musím přeskočit, že si mám rozbít čumák, že jsem slintoš a že se Ti mám klanět - ale jinak fakt dobrý...tak už něco vlož...pokud možno o někom jiným než o mně!!!:-)))) želvík: hubu si na 100 % rozbiješ - předejít se tomu nedá...ani Ti nemusím nic předpovídat...přijde to i beze mně...kdybych to ještě navíc předpověděl, bylo to horší...fakt...:-)))

zelva
01. 11. 2005
Dát tip
a já ti ještě píšu, že tě mám ráda a ty takhle...no nevím nevím gabíčku :-)))

Hessulim
31. 10. 2005
Dát tip
Gabe, Gabe!! Reb, nevěř mu! TIP

zelva
31. 10. 2005
Dát tip
Čo bolí to prebolí...tip

:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru