Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KDYŽ SPÍŠ

30. 01. 2001
0
0
759
Autor
Erogonth

Tohle je spíše písnička. Mák k ní hudbu a je to celé moje dílo, takže to vůbec není nic moc :)

Dívám se na tebe, oči se ti klíží. Přemýšlím jak bych se ti do spánku vplížil. Je jako dlouhá chvíle každá vteřina. Něžně jsi pohla rtíkem....tvá mdloba začíná. Držím tě za ruku a cítím jak mně hřeješ, hladím tě po obočí, srdce se mi chvěje. Cítím tě cítím a zdalipak mně cítíš taky ? Za víčkami ti plují bílé a azurové mraky. Na římse sedí holub a teskně kouká dolů a já jsem šťastný,lásko,šťastný jsem že jsme spolu Jsem tady, drřím tě, vím že to víš !...... Přemítám jak zdát se ti mám,....když spíš.
Elyanne
28. 11. 2001
Dát tip
Takřka vroucí...

mňamky mňamky :))))) někdy mi to musíš poslat i s hudbou Ergi :)))

Lynn
31. 01. 2001
Dát tip
I ja se pripojuji, moc se mi libi

Skleboun
30. 01. 2001
Dát tip
takova zamilovana pisen...mozna by nebylo spatny to slyset (ale jak tak obcas posloucham novodobe ceske autory, nezda se mi to o nic horsi...i kdyz, to neni zas az takovy problem)

Erwin
30. 01. 2001
Dát tip
je v tom lidké teplo a to je sqvělé! Originalitou nic moc, ale na tom Jí nemusí záležet,protže to jen a jen pro ní...líbí!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru