Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsi punk

Výběr: rebecca13
02. 11. 2005
7
0
4072
Autor
Malá_Moucha

Lidskej svět je moc reálnej na to, aby mě bavil.

A my tam stojíme uprostřed těch všech lidí. A ty se mě dotýkáš a já tebe. Jsi takověj pěknej na omak a teče z nás. Je fajn dostat se uplně na dně svejch fyzickejch sil a pak bejt jenom rád za to, že dejcháš.
"My smrdíme!" a já se směju.
"Cože?"
"My smrdíme!!"
"To nevadí!" a taky se směješ.
Miluju náš Punksvět.

Potřebovala bych pořádně nakopat do hlavy. Někdy fakt. Jakoby se všechny moje schopnosti zrácely a já to vim já si to sama dělám. Hrozně chlastám, fakt dost. Vypiju 34,5 lirů piva za měsíc, to už je možná trochu na hranici. Nevadí. A ty mě vedeš za ruku. Vedeš mě tmou, když nic nevidim, ale víš... jsou i jiný tmy, mnohem horší a já se rozhodla, že chci bojovat, že chci ale neni to lehký. A když prohraju tak.... co mi potom zbyde? Když prohraju sama se sebou? Je to ale na prd když dnešní společnost ti dává hovno možnosti. Žij tu, musíš tu žít, nebo se odstěhuj a poslouchej jiný čůráky. Je fajn mít svůj Punksvět, ale moc dlouho ti to nevydží, pokud se nechceš uchlasat. A tak bych si občas přála abys mě nedržel. Nechci to, ani ty tvoje vrásky co se ti dělaj kolem očí, když se usmíváš. Mráz po zádech a teplo. A to neni vůbec bezpečný, spíš je to víc než nebezpečný a ty to ani nevíš jaký je to pro tebe.
"Ty seš strašně krásná, víš to?"
"Ty si krásnej víš to?"
Co ti mam říct. Až uvěřim, bude to pryč, jsem v tom znova... nejsem už? Nevěřim. Nechci.

držím palce... a veľmi pekne to bolo napísané...nie pekne ako pekne, ale fakt som sa do toho vžila...preto *

Leclajr
23. 01. 2006
Dát tip
Hezkyy :u))

Eidam
10. 01. 2006
Dát tip
je i jinech chlast než pivo :) a hlavně!!!

:)

Eidam
10. 01. 2006
Dát tip
:D

MUHAHAHAHAHA

Eidam
10. 01. 2006
Dát tip
hehe

to je klasny te tvoje?

Cookie
24. 11. 2005
Dát tip
a tož nic moc...když jsem tohle období prožívala, tak jsem na školu zvysoka aááááá

Cookie
17. 11. 2005
Dát tip
no vidíš...tohle je víc v pohodě jak to dílko co jsem před chvílí okomentovala a o jehož kvalitu se přeme...a ať už to tak vypadá nebo ne...PUNK IS NEVER DEAD:-)))

jasně dík, myslíš to úúúžasný megagrandiózní? :D

Cookie
17. 11. 2005
Dát tip
přesně to myslím...myslíš to vážně:-)))?

copak na to nevypadám? :D

Cookie
17. 11. 2005
Dát tip
no jasně že ...ne To JÁ jsem tady punk:-)))

Cookie
17. 11. 2005
Dát tip
Ty seš jenom punkstudentka...mimochdem...nejde mi to dohromady:-)))

co ti nejde dohromady mimochodem?

dick

lisbethka
10. 11. 2005
Dát tip
PUNK´S not dead ;) tip slečno

podezdívka
03. 11. 2005
Dát tip
2,3 piva denně je normální zdravotní dávka. U nás v Plzni dáváme pivo i dětem do přesnídávky, aby pěkně prospívaly ;-) *t

Leclajr
02. 11. 2005
Dát tip
Ouha, tak to chce fakt změnu.. a pořádnou!!

a jak ty to víš?

prohlásila jsem snad o sobě něco takovýho?

jasně nevadí máš mě a nebylo to těžký to je jedno ne? jestli sem punk nebo nejsem nebo asi ne teda

Andreika
02. 11. 2005
Dát tip
myslím, že to vychází z reality a v tom případě se mi to líbí, protože to znám. Protože jsem si tím taky prošla. Protože vím, jaký to je. Protože jsem z toho venku. takže se neděs toho, když to tu někoho nebude zajímat....ja samozřejmě nevim, jak moc važně to myslíš v tomhle dílku a jak moc doopravdy... ale...jestli je ten první pocit co z toho mám dobrej a správnej, tak ti musim říct, že možná ten literární styl neni úžasnej a senzační, ale ten obsah je jakej má bejt... a velmi snadno se da odsoudit...takže.. to přežij...

absurd
02. 11. 2005
Dát tip
PUNK AND CHIC!!

díky vám slečno a právě ten literální styl... tak ten je punk ;)

Leclajr
02. 11. 2005
Dát tip
Punk punk, dík za avi.. tak jsi punk nebo ne?

taky už mi to slovo po této diskuzi vadí ale jsem

Leclajr
02. 11. 2005
Dát tip
tak to je fajn, neberu ale.. pomiň..ju?

solomon
02. 11. 2005
Dát tip
vypadá to že punksvět je príma.34,5 litrů piva za měsíc je v pohodě,dyť to sou dvě piva na den...já vypiju tak 100litrů a furt nikde žádná hranice, jen tak dál moucho... jo a jeden trapnej tip

solomon
02. 11. 2005
Dát tip
jo a tady je ten*

mam eště co dělat abych tě dohnala 100 litrů???nářez hochu nářez ;)

Honza_Princ
02. 11. 2005
Dát tip
pokud je to pivní výpis za měsíc říjen, tak si mě porazila a máš*

Andreika
02. 11. 2005
Dát tip
je divný říkat "být punk" za mě to bylo vždycky bejt punkerem.. ;) ale jak chceš... myslim, že kdyby ten text byl psanej punkově, tak by byl o mnoho drsnější ;) ale možná to radši nezkoušej ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru