Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poštovní schránka

02. 11. 2005
3
0
2312

Poštovní schránka na rohu ulice,
to není nějaká lecjaká věc.
Kvete modře,
lidé si jí váží velice,
svěřují se jí docela,
psaníčka do ní házejí ze dvou stran,
z jedné smutná a z druhé veselá.

Psaníčka jsou bílá jako pel
a čekají na vlaky, lodě a člověka,
aby jak čmelák a vítr je do dálek rozesel,
- tam, kde jsou srdce,
blizny červené,
schované v růžovém okvětí.
Když na ně psaní doletí,
narostou na nich plody
sladké nebo trpké.


Pochopili jsme , že to měl být vtip...ale dost ubohej...myslíš, že jsi první, koho tohle napadlo? ...radši nám do prózy na pokračování přepiš nějakého ruského klasika...to bychom se docela i bavili...

Delahaye
04. 11. 2005
Dát tip
Lyrykůůůůůůůůůůůůůů Äch jo

nelíbí nebo co?

Delahaye
04. 11. 2005
Dát tip
chybí tu Admin, to je celý Wolker se mi naopak líbí moc

K_Anče
03. 11. 2005
Dát tip
Vážený obdivovateli můj (s velkým "O"), cením si Vaší náklonnosti...zdá se, že jste okouzlen klasiky...:)

morgy
03. 11. 2005
Dát tip
s nadhledem si troufám říct, že je to poněkud trapné a tím teď nemyslím toho chudáka Wolkera

Bože, koukám, že jsi stále nepochopila, že to byl spíš vtip než že bych to vydával za své dílo nebo něco jiiného, takže díky za přednášku, ale tu si můžu opravdu poslehnout ve škole nebo na ni zajít do knihovny, taky hledám něco jiného...

a koho? sebe?

Tak ještě jedna pro tebe: Sto roků v šachtě žil, mlčel jsem... Sto roků RUBAL jsem uhlíííííííííííííííííííí:-))))))))))))) Ale jinak díky, aspoň někdo tady má smysl pro humor!

no dovol! já jsem ještě mladý a v rozpuku, jako ten květ!

morgy
03. 11. 2005
Dát tip
ne ne milý obdivovateli, sebe ne :o)

Jéééééééééé, to mě fakt mrzí, už jsem se radoval, že tu nejsem trapnej jedinej!:-))))))))))) Tak to břímě ponesu sám dál ... áááááááách jo:-)))

morgy
03. 11. 2005
Dát tip
bezva, pochopil :o) ale co, nechám toho a tobě popřeji hodně radosti a hodně zdraví jo a neudělej si kýlu :o) !6!

Noe1
03. 11. 2005
Dát tip
"Ale jinak díky, aspoň někdo tady má smysl pro humor! " tohle tady zkouší každej druhej měsíc někdo, až tu budeš dýl, taky tě to přestane bavit a nepřijde ti to až tak vtipný. btw: co takle nějakej Máj, neměl bys na skladě?

Tak to mě mrzí, že to nebylo originální:-) Pokud je to opravdu Tvoje přání, tak Máj taky někde na netu vyštrachám. Ale pokud je to tady na měsíčním pořádku, se divím, že na to ještě někdo reaguje:-))))))

Noe1
03. 11. 2005
Dát tip
Máj jsem tu viděl už dvakrát ... tak zkus, co to udělá :-)

Bejt třetí v řadě??? To by mě skoro uráželo, takže od Máje upustím. Tak doufám, že mi to promineš, prosííííííííííííííím:-))

Noe1
03. 11. 2005
Dát tip
OK, přečtu si ho v originále :-)

To je fajn, že to nemusím nikde hledat, mě se to nikdy nelíbilo, zvlášť když jsem se to musel učit, ale zase si něco pamatuji i dneska, což je co říct:-))))))))

Noe1
03. 11. 2005
Dát tip
Celý jsem ho přečetl jednou jedinkrát... na vandru od Kolébky do Hrobu

zdjr1976
02. 11. 2005
Dát tip
Mě chceš rozesmát???Cizopasníku!

zaki
02. 11. 2005
Dát tip
to je Wolker?

zaki: no schválně jestli jsi dávala ve škole pozor! zdjr1976: ne, co je na tom k smíchu?


zdjr1976
02. 11. 2005
Dát tip
No cpát jsem cizí věci a ne svoje.....

A jak víš že jsme to s Wolkerem nepsali spolu, chytráku, co?

zdjr1976
02. 11. 2005
Dát tip
No jak myslíš....NO COMENT

solomon
02. 11. 2005
Dát tip
ty jo, kanče má nápadníka, to bude ráda možná

nesmíš bejt takovej upnutej suchar... chce to trochu nadhled....

to si piš, taky bys rád, co?

solomon
02. 11. 2005
Dát tip
hele, jednou obdivuješ kanče, tak nedělej chutě...

Mňam, mňam, mňam:-)))) Chutě by byly, ale kde je K_Anče? A co tvoje chutě, hmm?

solomon
02. 11. 2005
Dát tip
já mám rád pivo

Joooooooooooooo pivko, to já mám rád Wolkera! Ale k němu si pivko klidně taky máznu...

zaki
02. 11. 2005
Dát tip
predstav si ze aj na slovensku sa o nom ucime, a celkom sa mi paci aj jeho slovensky preklad, dava mu este vacsiu nehu

zaki
02. 11. 2005
Dát tip
napriklad POKORA Stanem sa menším a ešte menším až budem najmenším na celom svete. Zaránky, na lúke, v lete sa skloním za kvietkom najmenším. Zašepkám, keď sa objímem s ním: "Chlapček môj bosý, nebo dlaň o teba oprelo si kvapôčkou rosy, aby nespadlo."

pozorovatel
02. 11. 2005
Dát tip
mně se ta básnička nikdy nelíbila... pro ten nudnej začátek, ale jak si ji tak čtu, tak je vážně dobrá! tip Wolkerovi, hihi, tipuju klasika...:))

na tohle tu nejsme zvědavý, to si dej do kategorie citáty nebo smaž... vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Zuzulinka
02. 11. 2005
Dát tip
tak tu si ještě pamatuji ze školy...ale trošku jsi ji zkomolil...to Ti teda neodpouštím

zuzulinka: tak to si stěžuj na netu, mají to tam blbě:-))) to je hnus a pak se na něco spolehni...

a kdo ti říkal, že to máš číst, to jsi měl(a) znát ze školy, ale asi ne, co?

pozorovatel: mě se taky nelíbila, ale chtěl jsem vědět co to s těma lidma tady udělá, ale nikdo nemá smysl pro humor, SUCHAŘI!

zaki: jo to je taky hezky, asi to napíšu příště, jestli to někdo zkousne:-))))

My Walkera moc nemusíme...že napsal báseň s tímto názvem a o čem asi tak je, víme...ale nějak jsme čekali, že by se pod názvem mohlo skrývat bu´d něco úplně jiného nebo něco jeho básní inspirovaného, tak jsme si to přečetli a te´d to dej jako citáty nebo smaž anebo ještě líp pod to napiš nějakou vlastní básničku a bude všechno v pohodě...

tsche tak to nečti a nic nikam dávat nehodlám, nikdo tě nenutí to číst? nebo snad ano?

Loutka
02. 11. 2005
Dát tip
no wolkrem, jako mnohými dalšími nejsem zasažen, takže budu dělat, že je to tvoje:-)) začátek ti nevym ,dá se ale taky by se dal trochu kratší a druhá strofa je taková voňavě naivní a romantická, tedy až na závěr, takže proč ne, že*

u děl v kategorii volné verše se předpokládá, že se jedná o vlastní výtvory a ne citované klasiky, když se na nějaké takové dílko podíváme a najdeme čítankového básníka, docela nám to vadí...kdybychom si chtěli přečíst walkera, zajdeme do knihovny, tady hledáme něco jiného...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru