Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PUBLIKUJTE s námi - VÝZVA autorům z Děčínska, Českolipska, Liberecka a Jablonecka

04. 11. 2005
0
0
874

Patrně poslední výzva NEJEN pro rodáky ze severních Čech (podrobné vymezení viz předchozí příspěvky).

Publikujte svoje verše, prózu, publicistiku, odborné studie, kresby, citáty, fotky aj. - v relativně neomezeném rozsahu - publikace o nejsevernější části ČR a o Lužici. Uzávěrka 30. 11. 2005. Zájem trvá i po termínu, ale bez možnosti garantovat vydání. V prosinci se tiskne, do konce roku budou knížky k dispozici pro zájemce.

Zatímní rozsah asi 400 stran textu, mezinárodní účast (ČR, Ruská federace, polské Slezsko aj.)


o orchidejích v Lužických horách? URČITĚ ANO.

Jinočeši, nečeši a mimočeši (a všichni ostatní) od severu, jihu, západu, východu, středu a shora (v nebi nebo v letadle) a jinud nechť se zapojí k tématu - Lužice a kraj kolem Liberce. Pojednání o jinočeších a jižní Africe žel do TOHOTO sborníku nebereme - pokud v nich nebude zmínka o Lužičanech apod. Prezentace regionální tvorby Lužice a Liberecka prostě nezahrnuje Aš, Ostravu, Košice ani Afriku. Howgh, na další dotazy typu a proč ne staří dobří rodáci z Brazílie neodpovídám. Chytrý se dovtípí;)

nejkratší příspěvky mají 2x1 stranu, nejdelší asi 100 stran

(zatím - a co Ty, slovutná autorko, slovutný autore?)

přispívám se do postele od roku 1635 pláči na lžíci sůl má Lužice je sasíků je sasíků


každý je odněkud, ptám se, kdo připíše do knížky? i z Teplicka ...

jsem jaký jsem z Prahy

přehlížel bych to, neřešil

připisuji si to na čelo

slonovina2
04. 11. 2005
Dát tip
mám nezájem

I´m

Empty
04. 11. 2005
Dát tip
A co třeba středočeši? Nebo východočeši? Na ty se kašle, co?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru