Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veľká mláka

31. 01. 2001
0
0
1680
Autor
Zázrak

Veľká mláka Pridlho som zatvárala oči. Nemohla som uveriť, že pôjde, že odíde, že z našej cesty odbočí. Chcela som byť slepá. Chcela som nevidieť jeho kroky, ktoré vedú za veľkú mláku. Dúfala som v náhodu dáku. No tá ma oblúkom obišla. Nestojím o túto skúšku lásky. Nechcem naňho čakať rok. BOJÍM SA! Vráti sa? Počkám? Viem, asi som najväčší sobec na svete. No čo ja cítim, vy nikto neviete. Bože, ako nechcem, aby šiel. Prežije to, čo v našich srdciach zhára? Prežije láska? Brána času sa pomaly zatvára... Posledný deň sa rýchlo kráti. Všetko bude iné, keď sa o rok vráti. VŠAK?
Merle
15. 02. 2001
Dát tip
och, věř mi, že jsem od tebe žádné nedostal.... přísahám pošli merle@centrum.cz veľmi túžim :-))

Zázrak
15. 02. 2001
Dát tip
ok, cakaj v stredu

Zázrak
14. 02. 2001
Dát tip
ale poslala.... Asi ich dostávaš to)lko, že nestíhaš vnímať.... Ale ak veľmi túžišm tak ti pošlem ďalšie....

Merle
13. 02. 2001
Dát tip
zázrač: no ameriku nemám rád... ale palce držím stejně a to lásce BTW: pořád si mi ještě neposlala slibované foto :-)

Zázrak
07. 02. 2001
Dát tip
Merle, nie, odchádza mi do Ameriky. Ďakujem, že mi držíš palce.

Merle
01. 02. 2001
Dát tip
odechází ti na vojnu? to nebude lehký.... držím ti palce

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru