Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Imag. svet

04. 11. 2005
3
0
1383
Autor
fernet

 Bolo to včera. Mohlo to byť aj dnes, už sa na to nepametám. Bola hmla a mne sa nechcelo do školy. chcel som pri nej ešte ležať.

Zazvonil budík a bolo po všetkom. Umyl som sa, obliekol. Pri odchode mi zakývlo moje imaginárne dieťa a mohol som vypadnúť do môjho imaginárneho sveta. Môj imaginárny plat nestačil na Seat tak som do práce šiel pešo.

"Pán sused. Vy do roboty?" to bola moja imag. suseda. Taká prijebaná piča.

"No, tak ako včera, tak i dnes." nasilno som sa usmial.

 Rýchlo som odišiel, ešte by sa ma začala pýtať na všeliake podrobnosti, ktoré som ešte nestihol vymyslieť.

KURVA, VEĎ JE TO LEN V MOJEJ HLAVE A JA SA TAK TRÁPIM

ČO POVIEM MOJEJ IMAG. SUSEDE.

NIESOM JA BLÁZON?

 Môj imag. šéf mi chcel dať vyhadzov za to, že som prišiel neskoro. MÁM HO V PRDELY. VYMYSLÍM SI LEPŠIU ROBOTU, LEPŠIEHO ŠÉFA A LEPŠÍ PLAT.

 Prišiel som domov. Moje milované imag. dieťa mi roztrihalo všetky obleky. DO RITI. Keby jeho imag. vymyslená matka neumrela pri automobilovej nehode a nenechala mi ho na krku, tak by bol môj šatník ešte celý.VYMYSLÍM SI NOVÉ DIEŤA, VYMYSLÍM PREŇHO NOVÚ MATKU A PRE SEBA NOVÝ SVET...


Rabb
17. 01. 2006
Dát tip
Dobrej nápad.. i konec.. ..jednoduše napsáno.. ..zaručené Té

fernet
22. 12. 2005
Dát tip
taká ta schizo... všedného dňa.........................

fernet
07. 11. 2005
Dát tip
diki.

Griff
06. 11. 2005
Dát tip
kdyby to tak šlo, co? nejednou mě to napadlo, ale vždycky jsem protřel oči a šel do... dyť víš. líbí t*

StvN
05. 11. 2005
Dát tip
:) Legrace s hlubokým podtextem? Aspoň pro mě ano.

věnuju imag. tip

celkom, ale nápad tam je...:)))

fernet
04. 11. 2005
Dát tip
to som si všimol aj ja

tak si všímavý:)

fernet
04. 11. 2005
Dát tip
prečo kurva dávaš všade tie prijeb. dve bodky a )

lebo bodky sú všade, bodky sú dods:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

fernet
04. 11. 2005
Dát tip
ahm

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru