Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ÚVOD

31. 01. 2001
0
0
2862

Pro Lva, Roberta A. Brewera spoluautora této knihy od začátku až do konce
který mi ji posílal při bdělém spánku, na vyšší úrovni vědomí, branou Času a Prostoru, dokud nebyla přijata během mého spícího bdění... do tohoto zpodobnění... v konečné podobě ve formě slov, na jejichž formování si nyní už jen matně vzpomínám.
jako vždy.... rovněž pro Roberta a Annette Kemeryovy - Paulinu Goodman a mé čtyři elfy Sally... Billa... Jill... Michaela
kdesi velmi daleko žije kouzelný zlatovlasý posel bohů Victor Z. z OOberské galaxie hvězd, to když Marsem necháte se vést, vesmírný básník tvořící pravdu, který věděl, že napíšu tuto knihu a také kdy a proč - co bude obsahovat - a ještě více dříve než jsem věděla i než jsem tušila
... to světlo ve tmě svítí a tma je nepohltila... Jan 1:5
věřím, že se - nebo alespoň část z něj, která věděla - vrátil na svoji vlastní planetu... takže mu chci tímto způsobem sdělit, že nyní už vím ano, vím kdo a také kdy... a jak proč mi trvalo tak dlouho, než jsem pochopila... a říci mu, v řeči druidů, že Malý princ se brzy vrátí * * * * * * * * * * * * * * * "Pokud si někteří lidé myslí, že Láska a Mír jsou pouhé fráze, které patří do šedesátých let, je to jejich problém. Láska a Mír jsou věčné." John Lennon, prosinec 1980
Ráda bych poděkovala
Samovi O. Goodmanovi bez kterého bych nemohla přijmout tuto knihu protože strávil mnoho trpělivých hodin a pomáhal mi dívat se do sebe a hledat odpovědi také... Ruthě Cook která nezná přesné datum svého narození ale která má jistě Měsíc ve Střelci... protože věří ve sdělování Pravdy takže ti pomáhej Bůh - i kdyby tě to mělo zabít Aaronovi Goldblattovi Střelci, který také káže a učí že všichni by měli říkat Pravdu, bez ohledu na to, jak moc to bolí třeba i o lehkomyslnosti svatého Petra... a který mi připomíná, čas od času abych nezapomínala na rým a metrum Noně Stodard Vodnářskému apoštolovi druidské Jednoty s Přírodou a zanícenému ochránci ptáčků milovaných Františkem z Assisi která mě naučila, že pravdu musí napřed objevit každý sám v tichu než je možné ji sdílet s ostatními prostřednictvím slov a Dr. Charlesi Musesovi jehož moudrost mě nikdy nezklame zvláštní poděkování jemu... který řekl: "nechte děti přicházet ke mně a nebraňte jim, neboť takovým patří království Boží"
a spoustu vřelých objetí pro Toby a Wendi
protože v takových jako jsou tito malí druidové... ... jsou zasazena malilinkatá kouzelná semínka aby vyrostla v budoucím království kouzel na Zemi... stejně tak jako v Nebi

pro ty z vás, kdo jste tolik zvědaví a budete se nevyhnutelně ptát zda je či není toto dílo autobiografické odpovídám: částečně ano a částečně ne zjistila jsem, že se mi tento příběh vypráví snadněji z pohledu vypravěče události samotné se opravdu staly a jsou stejně tak skutečné, jako Písmák který si nyní pročítáte :o) ale.. KOMU se staly? nemělo by záležet na tom, o kom je PRAVDA napsána pokud se jedná o pravdu takže nezáleží na tom, o KOM! tato kniha mohla - nebo nemusela - být napsána o mně ale mohla být stejně tak dobře napsána i o vás správně by měla být klasifikována jako fikce protože slovník definuje fikci jako... VÝMYSL FANTAZIE samozřejmě! není Život? není Láska? není Smrt? není všechno na Zemi ve skutečnosti výmyslem fantazie? je a to prosté, neuhodnuté kouzelné tajemství o tom je VE SKUTEČNOSTI tato kniha o prostém tajemství veškerých kouzel a zázraků které jste kdysi sami znali když jste byly bohy a bohyněmi s velkou mocí na což jste již dávno zapomněli L.G.
Merle
06. 02. 2001
Dát tip
Print: tvůj slovní sadomasochismus mě nechává chladným... stejně jako tvoje lití si sraček na hlavu, které je bohužel jen předstírané

Print
06. 02. 2001
Dát tip
Merle: je mi naprosto lhostejné, co tě nechává chladným... A mě zase studený hovna nezajímaj.

Vyjan
05. 02. 2001
Dát tip
Laďa: Omlouvám se za neinformovanost, nevěděl jsem, že jde o původní překlad (překladatel to mohl tedy uvést pod svým jménem a oznámit nám to v úvodu), myslel jsem, že je to prostě jen opsané z knížky - to mě tak rozhořčilo. Nicméně dál si myslím, že podobný text nepatří do původní tvorby, ale do upoutávek - a s komentářem skutečného autora.

Laďa
02. 02. 2001
Dát tip
Zdá se, že jsem nic nepochopila. :-( Nejdřív bych chtěla říct, že nechápu řeči typu, že tu někdo dělá reklamu. Neměli bychom být rádi, že si někdo dá práci a přeloží pro nás a přepíše nějaké dílo, které není normálně přístupné? Já osobně jsem ráda. Nikdo není nucen to číst. Pak jsem nepochopila diskuzi Miroslawka a Printa. To znamená, že bych se do toho neměla míchat. Nicméně musít podotknout, že to vyprovokovala jedna Mírovo věta na začátku. No nevidím na ní nic špatného, ale už víckrát jsem Mírovo poznámky špatně pochopila. Míro nemůžeš počítat, že všichni to pochopí dobře. A pokud to je jen pro pár lidí, tak to piš jim. Print je taky extrémista, ale kupodivu ho mám docela ráda (Míru taky, to on ví). Pak nechápu ještě spoustu dalších věcí. Azi přece informoval, že se pokusí PŘELOŽIT NĚKOLIK úryvků z této knihy. I proto, abyste mohli říct, jestli je hnusná nebo skvělá, to dělá. A pokud si někdo myslí, že se na autorskou tvorbu nehodí úryvky z cizích knížek, tak udělejte kategorii amatérského překladu. Já budu číst dál. Tak Azi, kdyby jen kvůli mně, tak překládej dál. :-)

Miroslawek
02. 02. 2001
Dát tip
Laďa: nechápeš a asi ani nemůžeš, zato Print by mohl, kdyby chtěl

Print
02. 02. 2001
Dát tip
Laďo...jen, že děkuju, po těch kýblech sprostých úsudků (možná pravdivých) mně tvůj "extrémista" přijde jako pohlazení... Asi nezasloužený...

Miroslawek
02. 02. 2001
Dát tip
Print: hlavně si dávej pozor, aby se Ti ty kýble nepopletly, nemusel bys poznat, který je cizí a který Tvůj vlastní.

Print
02. 02. 2001
Dát tip
Míwo: nejsem na sebe tak pyšný, abych na sebe nevylil kýble svých vlastních sraček... a ty jsou...!! Pak ty tvý se mi zdají jako Chanel5... Takže do toho!

Miroslawek
02. 02. 2001
Dát tip
Printe, Tvé "sračky" mne právě přestaly naprosto zajímat.

Print
02. 02. 2001
Dát tip
Míwo: děkuju! Hned se mi ulevilo, takže jsem musel zase na kýbl!:-))) Užij si svých! Tečou ti z kalhot!:-)))

Miroslawek
02. 02. 2001
Dát tip
Print: Netečou, právě mi došly.

Print
02. 02. 2001
Dát tip
Míwo: Hajzlovi, kterýmu došli sračky fakt nezávidím!:-)))

Vojtek
02. 02. 2001
Dát tip
Miwa, Print: Co si to toka vyřídit někde jinde???? (ale nic proti vám :-))))

Merle
01. 02. 2001
Dát tip
Print, bohužel přes veškeré sympatie k tobě to vidím v podstatě stejně jako Mirosláwek. Jediné, co tě (podle mě) od Lyryka odlišuje je ani-ne-úplně-opačnej názor a drsnější způsob boje (i usmiřování). Oba vás řadím mezi extrémisty. A to hledání osobních útoků ve všem, tak v tom si asi ještě horší, jak Lyryk... Ale už mlčim. jinak Azi, nebylo to až tak hrozné, možná si přečtu i další díl :-) ale povznesení ke světlu od toho nečekám...

Vio
01. 02. 2001
Dát tip
Print: Trefuju se jen tam, kde mi blbost kohokoliv vadí ve výhledu! Jinak ne!:-))) A i to se snažím moc nezranit!:-))) - tu Tvou snahu jsem teda nepostřehl, jen pár kopanců. Tak si klidně kopni, pokud Ti to dělá dobře...

Print
01. 02. 2001
Dát tip
Vio: mno..., každej blbec pozná, že ho někdo kope do zadku! To, že nepostřehne proč, je právě úděl blbců...:-)))

Vio
01. 02. 2001
Dát tip
Ó Printe, umíš krásně slovíčkařit...

Print
01. 02. 2001
Dát tip
Já vím, že umím!:-))) Je díky tomu mě chápeš!:-))))

Print
01. 02. 2001
Dát tip
Ech, avízko pro Violka!:-)))

Pája
01. 02. 2001
Dát tip
Tak se mi zdá, že to dílko nahoře opravdu vede k pravdě.

Vyjan
01. 02. 2001
Dát tip
Taky si zakvákám trochu víc. Proč se mi toto dílko nelíbí? Nemám rád raklamu a reklama převlečená za poezii je mi protivná dokonale. Paní Linda Goodmanová - ta opravdová - je autorka populárních knih Sluneční znamení, Měsíční znamení, Hvězdná znamení a kdovíjaká ještě. Tyto knihy jsou vesměs snůška nejrůznějších blábolů, bludů, sektářství a pověr, navíc přeloženy mnohdy češtinou tak chatrnou, že je to na samém pokraji srozumitelnosti (někteří lidé toto považují za znak učenosti) - jednu z těchto knih jsem sám kdysi recenzoval, proto jsem ji se značným sebezapřením taky přečetl - jsou to špalky. Ale zpět k "naší" LINDĚ GOODMAN. Oceňuji aspoň to, že tento svůj opus nezařadila pod poezii, ale pod mlhavé Ostatní. Není to nic jiného než chlubení se cizím peřím. Propagace myšlenek, které si autorka přivlastnila i se jménem svého vzoru. Je i druhá možnost - že našeho Písmáka poctila sama velká autorka bestsellerů. V tom případě I am sorry. How do you do, Linda? Howgh. Slunce v duši. P.S. Až teď jsem si přečetl, co tu napsala Bambulka a ještě někdo, takže je mi jasné, že dílo L.G. znáte. Proto ještě zdůrazním, co mi vadí nejvíc: že zde prezentované dílko je upoutávkou na něco cizího, přičemž se tváří jako vlastní tvorba. Miroslawek: Pochvalné mručení. Jak praví W.Sh.: "Dobřes řval Miros-lwe."

clovrdik
01. 02. 2001
Dát tip
No, lidi, můj skromný názor. Dá se předpokládat, že každý z nás je vybaven jistou šestivrstevnou neuronovou sítí ( abych použil odbornou terminologii z neuronek ), kterou pro jednoduchost nazýváme mozek. Zkusme ho občas používat, aby všelijakým fanatickým sektářským oblbovačům pšenka nekvetla ! A ještě jedna poznámka. Všimněte si, jakou čtenost tady mají básně, někdy velmi dobré a jakou čtenost má tenhle humáč ! Kdo udělal tu chybu jako já a vlezl sem, ať si jde ihned přečíst aspoň 20 nějakých básní, aby se pak tohle neobjevovalo v přehledech jako jedno z nejčtenějších děl ! Mějte se jak chcete, jdu číst těch 20 básní !

Miroslawek
31. 01. 2001
Dát tip
znám prostější pravdu ;o)))

Vyjan
31. 01. 2001
Dát tip
Ježišmarjá, rychle vodcaď!!!!

Vojtek
31. 01. 2001
Dát tip
uáááááááááááááááá

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Nenech se znechutit a piš dál... Na zhora uvedené nevraživce si časem zvykneš... A přijdou i další... :-)

Vojtek
31. 01. 2001
Dát tip
Print: já nejsem nevraživec, jenom když jsem to dočet tak sem byl úplně mimo (když na konci nevíš co čteš na začátku, tak seš mimo) :-))

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Vojtku...jasně, škoda jen, že jsi to takhle neřekl hned... Pak tě těžko rozlišuju od těch krytyčků, co prostě musej něco kváknout, protože by jinak asi v noci nespali, kdyby se Nevyslovili! Ó...!

Miroslawek
31. 01. 2001
Dát tip
Print: jsem rád, že jsi se Vyslovil

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Míwo: to bylo jen slabé echo, k tvým Slovům!:-)))

Miroslawek
31. 01. 2001
Dát tip
Print: spíš příliš slabý prd k velkému P

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Míwo: já se ke svým prdům přiznávám - a fakt je nepovažuju za Chanel5!:-)))) Ty jo?:-)))

Miroslawek
31. 01. 2001
Dát tip
Print: No jo to je právě to. Ostatní podezříváš. Co kdybys jim důvěřoval? Asi musíš hledat a vyráběět nepřátele. Neměl by ses do koho trefovat, viď?

Print
31. 01. 2001
Dát tip
o)) Nemám tvý myšlení!:-))) Své "nepřátele" miluju!:-)) Trefuju se jen tam, kde mi blbost kohokoliv vadí ve výhledu! Jinak ne!:-))) A i to se snažím moc nezranit!:-)))

Miroslawek
31. 01. 2001
Dát tip
Print: Nedůvěřivé podsouvání úmyslů či myšlenek a sebejisté domýšlení si některých věcí mi příliš láskyplné a moudré nepřijde, spíš domýšlivě nemoudré. Nechci a ani nemohu se dnes s Tebou hádat, ani nad Tebou vítězit silou svých argumentů ;o))) Na to mám v sobě příliš málo sil i zájmu. Ale zamysli se Jíro, zamysli, na své štěstí dobře pomysli.

Print
31. 01. 2001
Dát tip
o))) Síla tvých argumentů!:-))) To nech zpracovat Yfčou!:-))) Nemám úmyslu vítězit nad někým! Leda nad sebou! A jak víš, to je to nejtěžší vítězství!:-))) A nic nepodsouvám - slámě z bot lze těžko co podsouvat!:-))) *!

Miroslawek
31. 01. 2001
Dát tip
To byla výjimečně ironie. Zajímavé, že tentokrát jsi ji neviděl, když jindy jsi tak bdělý, že ji vidíš tam kde není ;o/// No nic, úplně nejvíc mi to přijde jako, že nastavuješ zrcadlo projevům pod díly, aby všichni (a zvlášť někteří) věděli, co si o nich mají myslet. Jak se potom ovšem lišíš? Kde bereš tu jistotu, co, jak a proč jsem chtěl říci? Z toho trčí nejen sláma, ale myslím, že pan Pávek už s Tebou nebude chtít jezdit a půjdeš k Turkovi ;o)))

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Když nastavuji zrcadlo je zřejmé, že tam vidím nejen sebe, ale i tebe!:-))) Což jistě můj pohled zkresluje!:-))) Nemám v úmyslu se, zřejmě na rozdíl od tebe, lišit a nic pro to nedělám - narozdíl od vašich "hlubokých sentencí", které mají právě tenhle účel!:-))) Reflektuji jen to, co z vašich slov cítím - že blbě? Na Petříně taky za to nemůžu!:-)) A jistotu nikde neberu!! Jsem s sebou velmi nejistý! Narozdíl od tebe? To se ptám!:-))) A hnusilo by se mi, kdyby si všichni měli myslet o čemkoliv to stejný, jako já!:-)) Ale hnusí se mi taky s jakou drzou lehkostí, ty a spol., tady trousíte své názory s jistotou, jen z toho důvodu, že nebudete překřičeni, což vám dává křídla, který vám fakt nepřeju, pohrobci LyrykoKrytyka!:-)))))

Miroslawek
31. 01. 2001
Dát tip
Print: Když se nelišíš, tak by bylo dobré držet hubu a krok. Neděláš vůbec nic jiného než já, místy resp. většinou daleko víc. Já si aspoň nehraju na Vyšší Princip. Ač to sám asi netušíš, právě to Tě staví s Lyrykem i _JiKem_ do jedné frontové lajny. Můžete si směle podat ruce.

Print
31. 01. 2001
Dát tip
o))) No to je konečně upřímná řeč!!! A ne ty tvoje obvyklý zabalený pšouky do vánočního papíru!:-)))) A navíc je to po dlouhý době věta, která mě FAKT vede k zamyšlení!!! Představa, že se držím s LyrykoInventorem v jedný lajně je mi tak odporná, že se FAKT nad sebou zamyslím!!! To říkám zcela vážně!:-)) Na podání rúkou s nima nemám, ale toaleťák bych jim na ty jejich výsery rád často podal!!!! Když bude nejhůř, poprosím i tebe... Nevztahuje se na to konvence Červeného kříže?:-))) FAKT jsi mě potěšil, aniž jsi to chtěl!:-))))

Miroslawek
31. 01. 2001
Dát tip
Print: Vánoční papír mi došel, toaletní ještě ne, ale schyluje se. A potěšit jsem Tě chtěl, vím, že jsi masochista. Na bolenou jindy, teď musím. Nutně ;o)))

Bambulka
31. 01. 2001
Dát tip
Print + Miwa: nechcete si tu korespondenci vyrizovat treba jinde nez pod dily? (jen takovy nesmely navrh):o)) for L.G. ci jejiho prezentera: vis, opsat sem celou Lindinu knihu (a to doufam, ze sis vybrala nejakou to dvousetstrankovou a nikoliv ctyrset!) da praci nejen Tobe, ale zabere i dost mista zde v databazi... proc jen nedas kratky odkaz na obsah, at si ji celou precte ten, koho to zaujme? kazdy z nas si postupem zivota uvedomi vsechno, co si uvedomit ma... ale az prijde ten spravny cas! ten neurcujes Ty... :o)

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Bambulko milá.., ale cokoliv sem napíšeš očekáváš, že bude čteno! Ne?? Je to nucení? Tak pro příště to přeskoč a je to, ne?:-) Nedovedu si představit, že bych byl tady k něčemu nucen!:-)))

Print
31. 01. 2001
Dát tip
Míwo...........* :-)))

Vojtek
31. 01. 2001
Dát tip
Ale chlapci, vy jste se do sebe pustili :-)) chudáček dílečko...achich och och :-(

AZALIN
31. 01. 2001
Dát tip
Pro BAMBULKU: Bambule neblázni, ta knížka má přes tisíc stránek.. ;-))) Tak dlouho mě to určitě bavit nebude.. ;-)))) Ale musím si rýpnout a podotknout, že v Písmácké databázi zabírají místo i daleko horší věci.. ;-))) Eeeee.. a ještě... nechci se nikomu podbízet, dělám to pro několik lidiček, o kterých vím, že je to zajímá.. nikoho do čtení rozhodně nenutím.. ;-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru