Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínka

05. 11. 2005
10
0
1340
Autor
Archangel

     Bylo to v době, kdy se příroda připravovala na zimu. Ze stromů už opadávalo listí a mlha táhnoucí se od řeky zůstávala ve městě až do pozdních hodin. Procházel jsem se těmi křivolakými uličkami plnými šera a jen kocour se choulil u oprýskaných dveří domu, který zapadal mezi ostatní svými nízkými okénky a kamennou náspou. Z promrzlých zdí na mne dýchal chlad a do rohů a zákoutí vítr nafoukal hromady listí. Náhle mne něco zaujalo. Z jedné, jakoby se něco zablýsklo. Zastavil jsem se, poodhrnul listí a uvviděl fotku. Byla to fotka mé budoucí manželky.


Deni
21. 05. 2006
Dát tip
to bylo hezoučké, ale hodně pohádkové...to se snad ani nemůže v reálu přihodit ...

Veronika11v
11. 02. 2006
Dát tip
to je krásne..... krásne, krátke a výstižné... viac k tomu netreba, len tip

zelva
11. 02. 2006
Dát tip
pěkné...tip

Zajímavé. Pomalejší úvod – takový melancholický podvečer, jakých je spousta – ale konec tomu rázem dodá šťávu osudové jedinečnosti okamžiku. Tip

eleja
06. 11. 2005
Dát tip
zacatek me moc nebral, ale rekla jsem si, ze to doctu (je to prece jen kratoucke) ... ale konec me nadchl! moc!

Archangel
06. 11. 2005
Dát tip
Moc všem děkuju za názor!:)

Griff
06. 11. 2005
Dát tip
příjemná miniaturka t*

wedle_vazy
06. 11. 2005
Dát tip
*

fungus2
05. 11. 2005
Dát tip
Hezká minipovídečka.**

StvN
05. 11. 2005
Dát tip
No nevim. To je spíš sranda než vážná věc, ne?

Barman
05. 11. 2005
Dát tip
Tip za pointu

jecko
05. 11. 2005
Dát tip
Na to, ako je to krátké je to neuveriteľne výstižné. pointa dovŕšená poslednou vetou. v tých šiestich slovách je viac obsahu ako vo všetkých vetách pred tým. nádherný kus. tip j.

Mám pocit, že ta čárka mezi slovama "jedné" a "jakoby" tam nepatří, ale můžu se mýlit. Jinak se mi to líbí a dávám tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru