Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sem se ožral

05. 11. 2005
6
0
1491

zase jednou ....

 

Svět je krutej,

a tak občas zaprotestuju,
a strčím se pod poklop chlastu,
jak krysa do kanálu ... ccss ...
                                                                    jen se smějte
na Vás taky dojde
a budete se válet na dně,
stejně jako teď já ... tady.
Na zaplivanym nádraží
a žádat.
Všechno?
Všechno, protože nemám nic.
...týden!!!
Už týden čumim do výkladů
a hledám tvář mezi stupidníma reklamama ... štěstí... ?
... života ...he ...
                                           a nic ...
 není
              ................... splynula?..............zmizela? ...........
         Každopádně není a tak chlastám.
                                                                            a co vy?
... kdo se zasměje ?

děkuju děkuju děkuju P.S. Máš pravdu. Ne vždy, ale v tomhle případě 100% áno.

Já teda ne, Smích je jen vásada... Každopádně t.i.p za hloubku...

opět *DĚKUJU* za otazníky se omlouvám... nejsou usmístěny úmyslně - po přestavbě písmáckých stránek se mi to tu tak samo udělalo - místo tří teček :-)... a nezbývá mi ted moc času na opravy:-(... Omlouvám se, zamyslim se a napravím!:-)

hochstapler
31. 03. 2006
Dát tip
čtu už několikátou věc od tebe a i když to není od nic od goetha (asi jako nic na těchto stránkách), tak je v tom něco, co mě oslovuje, snad výběr slov, snad smutek za tím skrytej..něco.. co se týče "řemeslné" stránky tvorby, trochu bych se já osobně popral s tou někdy nadbytečnou prací s otazníky, ale možná je to tím, že je v sobě nosíš, ale i přesto :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru