Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Elfové a jejich vzhled

09. 11. 2005
0
0
1271
Autor
Saidhi

Řekl bych, že jsou dvě obecné představy elfů(díky Pánovi Prstenů je spíš znám ten méně původní typ č.2):

 Elf typu č.1(původní): spíše kratší vlásky, veliké, milé oči jakékoli světlé barvy, špičatá ouška, pleť a její barva podle prostředí, stejně jako vlasy a malá křídla, drobná útlá postavička, neměří víc jak 8cm, snadno se dá zaměnit s motýlem...

 Elf typu č.2(podle většiny z vás, předpokládám): dlouhé, světle zlaté vlasy, krásná, mladá tvář, modré oči, špičaté uši, štíhlá, velmi vysoká postava, dlouhé, štíhlé nohy...

 Jestli se pletu, můžete mě opravit;o)

 A pak následuje Elf typu č.3(který je elfem spíše duší než tělem): téměř kdokoli, kdo má kladný vztah k přírodě, obejde se bez náročné techniky, rád se prochází a většinu času tráví venku nasloucháním stromům, ptákům, růstu trávy, prostě takový trochu snílek, ale nemusí být(ale alespoň částí povahy ano), s fantazií a s tím "něčím" co (skoro)každého okouzlí...

 Tak co, myslíte si, že jste elf nebo máte tušení?

Uvidíme, jestli se to potvrdí. Příště to můžete zjistit...


moebius
10. 11. 2005
Dát tip
setkání? matně si vzpomínám na naše minulé? kdy jen to bylo? Občas používám slova jak mi na jazyk přijdou, někdy je z toho báseň, někdy ne, ale většinu času mlčím... můj mail moebius@seznam.cz

moebius
09. 11. 2005
Dát tip
Takže k tomu, jak vypadáme: typy 1 a 2 se vyskytovali asi jen v pohádkách, ale to vůbec neznamená, že by to byl jen produkt čisté fantazie. Realita kolem nás je velmi odlišná od obecně přijatých představ a kdo Vidí, zahlédne i to, co ostatním bývá skryto. Ale teď k tomu podstatnému, co dělá elfa elfem a tím je tvořivost. Elf je Tvůrce, je Stvořitelem, je tím, kdo tvoří svět. Každým svým činem, slovem nebo myšlenkou tvoří realitu, je Pánem této reality a tato realita je jím. A takhle to dělám...

Saidhi
09. 11. 2005
Dát tip
Tvá předchozí kritika byla celkem i hezká, takoví dokonalí a naprosto ideální elfové(čímž ti nic nevyčítám)ale tady to vyzní jako nafouklá a arogantní rasa. Je Pánem všeho, vše tvoří..... Ale je přeci také někdo tvořil, nebo snad ne? Takže si myslím, že to bude asi trošku jinak... Všichni něco tvoří, nikdo by nikdy nemohl vytvořit nic sám, nejen kvůli schopnostem, ale zvláště kvůli tomu, že by všechno na světě bylo stejné či podobné a nebylo by NIC jedinečného... Opět pouze MůJ názor.

moebius
09. 11. 2005
Dát tip
Elfové nejsou nafoukaní, ani arogantní, ani egoističtí, ale SebeVědomí a to, co prožívají se nazývá SebeRealizace, krátce řečeno je to jednota s Bohem. Samozřejmě, všichni něco tvoří, protože všichni jsme elfové a tvůrci a stvořitelé, jen Elfové to prostě Vědí a ti ostatní ještě ne. Já jsem tu jen proto, abych to tobě a ostatním připoměl.

Saidhi
09. 11. 2005
Dát tip
Jestli připomněl, tak trochu váhavě kývám ano, ale vnucoval, to ne.... Jak jsem se již zmínila, jde to říci i tak, aby to vyznělo právě tak, jak asi myslíš a ne arogantně = přehnaně sebevědomě. A všichni elfové takoví nejsou. Jsou stejně individuální jako jedinci ostatních ras a národů. Ty možná takový jsi, a pak ještě někdo a třeba ještě a další a další..... Už musím jít. Budeš-li mít zájem, můžeme v této diskuzi pokračovat jindy. Sladkou vodu, lehký smích a oblohu plnou zářivých hvězd do našeho příštího setkání.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru