Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Elfové-testík

09. 11. 2005
0
0
1302
Autor
Saidhi

Jak jsem slíbil, nadešel čas, abyste si potvrdili, zda-li je vaše podezření pravdivé, či ne. Jen malé upozornění: I když vám vyjde kladná odpověď, neznamená to 100%, že jste elf! Záleží mnoho také na jiných věcech(na vaší auře kupříkladu, ta do toho má hodně co \"mluvit\"). Nabízím vám tedy takový větší testík. Bavte se a nebuďte zklamáni, pokud se váš sen nesplní. Vždyť i ostatní rasy jsou vyjímečné stejně jako elfové

 

Ot.č.1.: Kdybyste si měli možnost vybrat, kde byste žili?

a)jsem spokojený/á tam, kde jsem

b)ve velikém městě, jako je např. New York

c)v malé vesničce někde na kraji světa

d)na samotě na rozlehlé louce u lesa

Ot.č.2: Bez jaké věci byste se neobešli?

a)bez mobilního telefonu

b)bez televizoru

c)bez přátel

d)bez přírody a zvířat

Ot.č.3: Co soudíte, že si o vás myslí druzí?

a)jen to nejlepší, samozřejmě

b)nejsem si jistý/á, ale snad jen to dobré

c)nezajímá mě to

d)nic hezkého to určitě nebude

Ot.č.4: Máte problémy s vyjadřováním svých pocitů?

a)ne, říkám všechno otevřeně a na rovinu

b)občas ano, ale není to tak zlé

c)ani ne, ale vždycky si nechám něco pro sebe, nemusí to přeci vědět všichni

d)ano

Ot.č.5: Co děláte ve volném čase nejraději/nejčastěji?

a)sedím doma u televize a sleduji filmy

b)jsem samozřejmě se svými přáteli

c)čtu si, zpívám, skládám básně a maluji

d)procházím se sám/a venku přírodou

 

 

Ot.č.6: Jak vycházíte s lidmi?

a)celkem dobře, ale občas to skřípe

b)výborně, nemám s tím žádné potíže

c)špatně, jsem spíše uzavřený/á do sebe

d)s některými dobře, s jinými ne nemůžu si přece rozumět se všemi

 

Vyhodnocení testu:

Ot.č.1: a)0 b. b)3 b. c)2 b. d)1 b. Ot.č.5: a)3 b. b)1 b. c)1 b. d)0 b.

Ot.č.2: a)2 b. b)3 b. c)1 b. d)0 b. Ot.č.6: a)1 b. b)1 b. c)2 b. d)1 b.

Ot.č.3: a)1 b. b)0 b. c)3 b. d)2 b.

Ot.č.4: a)1 b. b)2 b. c)0 b. d)3 b.

Tak, spočítejte si body a přečtěte si, co vám vyšlo. Držím pěsti!:o)

0-6 b.

7-13 b.

14-18 b.

No, já můžu jen gratulovat! Jsi na dobré cestě stát se opravdovým elfem, chybí už pouze pár krůčků a jsi u cíle! Jen buď trochu více důvěřivý k lidem okolo sebe. Ne každý ti chce ublížit.

Než se staneš tím pravým elfem, potrvá ještě déle, ale nějaká elfí dušička v tobě přeci jen dřímá. Stáčí ji jen probudit k životu!

Bohužel, musím tě zklamat. Možná máš rád přírodu, stromy a les, ale "pouze" to k tomu, aby ses stal/a elfem nestačí.Každopádně nezoufej, také máš dar, kterým můžeš obohatit druhé, na to elfem být nemusíš. Jsi určitě skvělý člověk.

 

Tak jak se vám to líbilo? Spokojeni s výsledkem? Jestliže ne, nezoufejte, tento test není 100%, výsledek ovlivňuje ještě spousta dalších aspektů. Tak elfům zdar a ostatním rasám též!


Flavia
09. 11. 2005
Dát tip
Vyhrála jseeeeeeeeeeem!!!!!!!!(?) Ani nevím, proč mě baví dělat tyhle testy, když si o nich myslím své. Mohl bys to rozhodně zkusit v nějakém časopise pro dospívající, tam jsou testy někdy opravdu neuvěřitelné. I když o těchto testech si myslím, že je to ztráta času, tenhle mě bavil :-)

moebius
09. 11. 2005
Dát tip
Pěkný testík a jak na něj odpoví opravdový elf? 1. jsem spokojený tam, kde právě jsem, v lese, v New Yorku nebo na konci světa, protože jsem právě tam, kde chci být. 2. na ničem nelpím, ani na věcech, ani na lidech, ani na přírodě 3. nevytvářím si žádné doměnky o tom, co si myslí jiní lidé. Předcházím nedorozuměním tím, že kladu otázky. A ať si ostatní myslí o mě cokoliv, neberu to osobně, je to vyjádřením jejich stavu, situace a snů. 4.nemám žádné problémy, jen příležitosti. A když je příležitost, jako je třeba tahle, své pocity vyjádřím: "miluji tě" 5.čas neexistuje, jen okamžik tady a teď, a v tom okamžiku JSEM, EXISTUJI. A prožívám odpovědi na tři otázky: Kdo jsem? Co chci? Jak můžu? 6.A jak vycházím s lidmi? Je to láska!!!

Saidhi
09. 11. 2005
Dát tip
Musím říct, že někdy napíšeš opravdu něco moc krásného, ale následující věta zní: Já jsem nejlepší... Což je moc velká škoda, elfíku.

Saidhi
09. 11. 2005
Dát tip
Díky, vyřídím LegoVlasovi....;oj

moebius
09. 11. 2005
Dát tip
jenže já tu následující větu nenapsal... Možná že je tvá velká škoda, že si o mě vytváříš doměnky

Saidhi
09. 11. 2005
Dát tip
Nemyslím doslovně, ale působí to tak.... Jestli to myslíš dobře, tak to jde vyjádřit přeci i jinak.... A nemyslím úplně přesnými slovy, ale hlavně tím vnitřním významem. A jak si řekl, možná to má škoda je, ale možná je tvá....

Saidhi
09. 11. 2005
Dát tip
.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru