Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdybych tak dostal TIP ...

02. 02. 2001
8
0
1403
Autor
Platan

Prosím, z humanitárních důvodů tentokrát TIP raději neudělovat.

Kdybych tak dostal TIP
hned by mi bylo líp !

Roztančil bych se kolem stolu
a pak se vrhnul střemhlav dolů

ze svého okna v desátém ...
Vy tenhle pocit neznáte ?

kosa
09. 02. 2001
Dát tip
Chápu Tě! Tip

PetrViP
04. 02. 2001
Dát tip
Platan: chápu, že je to legrace, to jo. ale stejně... kdyby každej místo za pachtěním po tipech se pachtil spíš po kvalitě svých děl, to by bylo... :))))

Nadja
03. 02. 2001
Dát tip
i naprostou kravinou na sebe člověk upoutá pozornost!

slon
03. 02. 2001
Dát tip
A ještě mu za ní dám tip

Bloncka
03. 02. 2001
Dát tip
*!!!!! :)

hermit
02. 02. 2001
Dát tip
:::::------)))))))))))))) Dostal´s mě!! A dám ti ho!

PetrViP
02. 02. 2001
Dát tip
moc to tipování prožíváš...

Platan
02. 02. 2001
Dát tip
Z okna doopravdy padat nebudu, ale z té vaší superrychlé reakce jsem málem spadl ze židle. PetrViP:...a ty to zas bereš moc doslovně.

Ber
02. 02. 2001
Dát tip
jak lehce se někdy dělá radost ...máš ho mít

Vio
02. 02. 2001
Dát tip
:-) No dobrá, přečteme a uvidíme...

Pája
02. 02. 2001
Dát tip
Dám ti ho, když slíbíš, že neskočíš... Bydlím v jedenáctém. Znám.

vulpecula
02. 02. 2001
Dát tip
Checht:-) a zrovna ti ho dám:-)))ale doufám, že Ti tam někdo podstrčí něco měkounkého, bylo by tě škoda:-)

papouch
02. 02. 2001
Dát tip
tééda :-)) hele já Ti taky jeden přilípnu, ale pod podmínkou, že se mě nejdřív zeptáš, jak se lítá :-)

JiKo
02. 02. 2001
Dát tip
LEŤ ....................!!!!! TýAjPí :-))))

Astalavista
02. 02. 2001
Dát tip
Tady ho máš a neskákej. BTW: Taky jsem chtěl něco takového napsat...no dobře, ale určitě mě to napadlo.

Platan
02. 02. 2001
Dát tip
JiKo, zklamu tě, ostatní sad naopak- z lítání nic nebude. Dopadlo to se mnou jako v tý Mišíkově písničce (z okna moc vysoko, voda moc studená...),a tak taky radši ještě nebudu nebožtík. Jinak díky ! Takový ohlas na tuhle drobnůstku jsem opravdu nečekal. papouch: Tak jak se teda lítá (ptám se zcela nezjištně)? Zajímá mě to ovšem jen teoreticky, neb jsem si právě přečetl knížku "Vždyť přece létat je o hubu" a tak radši zůstanu všema dvěma až čtyřma na pevné zemi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru