Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zóna boje

15. 11. 2005
3
0
1133
Autor
Tygřík

Bulánci - hrdinové počítačové hry o střílejících polštářích.

Zóna boje

 

„Pozor!!!“, stačil ještě v letu křiknout Drsnínek na skupinu svých kamarádů, mezi něž právě dopadl ruční granát. Drsnínek se na něj schoulil a vyčkával. V tomto okamžiku bylo slyšet jen rachocení zbraní, vytí dopadajících minometných granátů a nepřátelské povely v cizí řeči z protějších zákopů. Hned nato granát explodoval a Drsnínek už neexistoval. První se z jeho dojemného činu vzpamatoval Drsnínkův největší přítel Miník. Popadl ho vztek a před očima se mu objevila rudá mlha. Byl netrpělivý. Vzal už potřetí svoji přenosnou radiostanici R-16 a chtěl se dožadovat vzdušné podpory. Ale to už nemusel. Právě se na obloze přehnala čtveřice jejich aeroplánů. Jsou zachráněni!!! Miník v návalu triumfu zvolal: „Dobijme ty houmlesáky!!!“ Pak už byla slyšet jen exploze bomb, dopadajících na nepřátelské zákopy…

    

Bylo slunečné ráno, uklidňující pomyslná hudba z levelu Na dobrou noc hrála, kytičky kvetly a ptáčkové zpívali. Nikoho by ani nenapadlo, že se tady včera odehrával lítý boj. Vše jako obvykle perfektně uklidili. Byl krásný den a ptáčkové zpívali Bulánkům jen…

 

KONEC

 

/13.listopadu 2005/


Noyjl
17. 11. 2005
Dát tip
Sice jsem to nečetl cele ,ale mělo by to pokračovat dál ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru