Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V.

15. 11. 2005
0
1
1310
Autor
Kratas

V.

Spíš?
Sníš?
Blíž jsi,
víš?
Výš,
hebká myš,
šedá plyš,
v dlani díš,
kamínky z Vinohradský spíš,
usnu dřív,
tiše piš,
budu blíž,
však Ty víš.


1 názor

pété
31. 01. 2016
Dát tip

:) 


supizmus
22. 11. 2005
Dát tip
fajn

ceder_john
16. 11. 2005
Dát tip
bla bla bla bla

ceder_john
15. 11. 2005
Dát tip
no dobrý, ale co z toho?

Kratas
15. 11. 2005
Dát tip
A co bys z toho chtěl? Možná když si budeš moc přát, tak třebas vrtulník.

ceder_john
15. 11. 2005
Dát tip
a nebo mašinku, viď? ššššššššššš

Kratas
15. 11. 2005
Dát tip
Tak to záleží na tom jak moc jsi byl hodný a jestli jsi včera snědl celou večeři bez remcání. Že Ty jsi v diskrétnu vlakový stanice četl magazín pro volné chvíle moderního muže? Pravda dneska je moderní držet se módních trendů. Playboy je bezva a ve spojení s mašinkami.... šššššššššš NERUŠIT ;-)

ceder_john
15. 11. 2005
Dát tip
no koukám, že ty by ses potřeboval taky naučit číst, abys vůbec pochopil co čteš a mohl rozlišovat např. zajména..pičo

Kratas
15. 11. 2005
Dát tip
Prosímtě kohopak tady urážíš? To jsi tak slabomyslný, že se musíš snižovat až k vulgarismům? Vskutku nepochopím Tvou vztahovačnost a evidentně Ti humor a recese nejsou příliš blízké. Jak můžeš vůbec kritizovat cokoliv, když neumíš ani slušně komunikovat s lidma. Nebo je možné, že Tě omlouvá Tvůj mladý a nezralý věk.

Kratas
15. 11. 2005
Dát tip
A dovol mi citovat: "tvý chování je dětinský, směšný, hrozný.. všechno ti to musím sdělit"

ceder_john
15. 11. 2005
Dát tip
dovol mi citovat: "Vskutku nepochopím Tvou vztahovačnost a evidentně Ti humor a recese nejsou příliš blízké."

Kratas
15. 11. 2005
Dát tip
Ze své urážlivosti a mé urážky nevybruslíš jen tak, že urážku, kterou jsi předvedl přeneseš blíže k recesi. Nazývat kohokoliv "pičou" není vůbec směšné. Baník. Teda pokud bys byl z Ostravy, bylo by Ti prominuto,ale dle Tvého slovníku jsi středočech (ne-li pražák) jak Brno.

ceder_john
15. 11. 2005
Dát tip
se divím, proč se mnou ešte ztrácíš čas.. chceš omluvu? promiň, omlouvám se.. doufám, že se teď cejtíš dobře.. idiote..

Kratas
15. 11. 2005
Dát tip
No cement, o Tvou omluvu nestojím, jen dokazuješ svou nadlidskou inteligenci.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru