Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Židle

17. 11. 2005
4
0
1228

Je to jen židle...

Židle

1. : Hej jsi normální, to je moje židle!

2. : Sorry, ale když jsem přišel, nikdo na ní neseděl.

1. : A to si neviděl tu bundu hozenou přes opěradlo??

2.: No jo viděl ale když on tu nikdo nebyl...

1. : A to jsi blbej, nebo co že si sedneš na moji židli i když všechno ukazuje na to, že je zadaná?!

2. : Fakt sorry, já to prostě nevěděl... (glo glo bílý víno)

...

3. : Já mu, ale řikal, že je to tvoje židle...

1. : Vždyť já vim, jen hraje blbýho. Prostě si chtěl sednout a nebylo kam, tak využil příležitosti a přebral mi židli.

3. : Stejně sis chtěl dojít k baru pro něco k pití...

1. : To ale neni důvod aby ten šmejd mi zasedl místo!

3. : Jo to máš recht, já tě chápu taky mi jednou zasednul kámoš místo na koncertě a já ho málem zabil...

1. : To s tim přece nemůžeš vůbec srovnávat! Přece mou bundu zná, jel ji ještě se mnou koupit... Je mu snad jasný, že když je tam bunda tak se tam nesedá, zvlášť když je to bunda kámoše!

3. : No jo, to víš je to sviňárna...

1. : Ale co vždyť je to jen blbá židle...

 

Co z toho plyne za ponaučení...? Vždycky si svou židli správně označte a nejlépe ji seřížněte nohy. Za prvé aby si ji nikdo nemohl šoupnout k sobě a za druhé v našem světě židle mlčej a jen se svévolně přesouvaj, schazujou ze sebe věci a ani nepípnou. A co má člověk udělat s takou židlí? Nejlépe SPÁLIT ale předtim pomalu štípat... A co s člověkem, který byl kamarád na vaší židli. Nic. Takový člověk Vám nestojí ani za myšlenku. Když je ochotnej Vám podrazit židli a hrát blbýho, tak musí být hodně zoufalej.

 

SSN...



Co je vic plast nebo drevo?

začínám pomalu přehodnocovat svůj vztah k židlím...*

Milé židle, chopte se příležitosti a kontaktujte mě. Hledám židli, nejlépe kompletní, s podobným názorem na svět. Druh dřeva je mi lhostejný. Lépe drobnější, ale hlavně stabilní.

Zde nejde ani o to co udělala židle, ale spíš o to, co udělalal kamarád.

turandot
05. 01. 2006
Dát tip
tedy pokud to byl kamarád ale nemůžete si podsouvat židli, jak chcete, židle je taky člověk

Takže liga za zrovnoprávnění židlí?? To snad ne? Otázka neni v materiálu... Mě je jedno jestli je dřevěná nebo plastová, hlavně aby byla čestná...

turandot
05. 01. 2006
Dát tip
nechť promluví židle! židle táhnou za svobodou! achjo, tohle by mi nešlo. víš ty co, popovídejte si o tom s židlí, stli neni dubová teda, dopadne to nějak..

turandot
09. 12. 2005
Dát tip
symbolismus v tom je ale zas tak ostrý závěry bych z toho nevyvozovala ani tak/ani tak co když ta židle za to nestála/u takový židle se blbě rozpozná, co si vlastně myslí ona.. *

Jo takovýto problémy mám v hospode porád! tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru