Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

potají

04. 02. 2001
5
0
1088

...

text Můžu se zastavit? kde není zamčeno (neměj strach) prolezu dírou po tesaři jak uchem jehly Můžu se posadit? dnes jenom na jednu (s obavy) posílám nejlepší přátele k domovu samotné Můžu se podívat? na scénu s hvězdičkou (bojím se) nechávat i když jen na chvíli lampičku zhasnutou A můžu zaplakat? nad velkou radostí moudří moc spěchají (snad jenom potají) snad taky někam Mohla bych ... jen mlčky ... o holi (bílé) ... ... jít ...
Gérard_Rea
20. 01. 2004
Dát tip
Ne vždy člověk ušetří, když lacino kupuje. Už v bibli praveno bylo : oko za kořalku, zub za zub. Tak bacha na samohonky a véskočky.

***

inventor
04. 02. 2001
Dát tip
Jazyková korektura je potřeba, na své autorské stránce máš možnost se k editaci svého dílka vrátit a opravit drobné chybičky v gramatice... (uchem jehly)

dírou po tesaři ...

Cavalera
04. 02. 2001
Dát tip
Korektura chi chi .. ehm .. eh eh Je to zajímavý a líbí se mi to TIP

rs232
04. 02. 2001
Dát tip
Máš krásnou víru hledat po tesaři díru zastavit se a poplakat nad velkou radostí tak utíkej životem slepá a dívej se a zanech za sebou všednosti...

Janis
04. 02. 2001
Dát tip
**!!

Jazyková korektura provedena...červenám se a není to kořalkou... ...jinak, děkuju Vám... rs232: Já vůbec nic nemám...ta víra tady prostě jenom je...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru