Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozhovor

05. 02. 2001
5
0
2713
Autor
Eternal

Tohle jsem už dlouho chtěl napsat. No nebyla nikdy příležitost. Nejsou tam jména, takže doufám že nevzbudím chaos.

/Ahoj. Ahojky /Ty jsi to ve mne viděla, že? Ano viděla. Jak jsi na to přišel? /Viděl jsem to ve tvých očích. A tvůj pohled pronikal i skrz hradby, přesně jsi našla to co já už hodně dlouho skrývám a téměř jsem to pohřbil hluboko v mém nitru. Bylo jednoduché to v Tobě najít, přístupové cesty se sami nabízely. /Nechápu to. Nikdo jiný si toho nevšiml. Všichni to ignorovali. Já ne. /Ano, ty máš své kouzlo a tím kouzlem sis pomáhala. Kdepak, šlo to samo. /Tvůj pohled mi prozradil všechno. Zprvu jsem nechápal co se děje. Ale pak jsem zaslechl a ucítil tu vůni toho kouzla. Vnitřní zpěv, který jsem už tak dlouho neslyšel a necítil. Proč jsi nic neřekl? /Otázka by měla znít jinak. Stačily by mi slova? Raději jsem vnímal Tvou energii a zkoumal Tvoje kouzlo. Bez jediné hlásky, která by ten vjem rušila. Ale občas jsi i mluvil. /Ano, zkoumal jsem, reakce. Viděl jsem jak si pomáháš kouzlem. Máš nekonečnou energii, ale Ty to jistě víš. Jsi mne blízko, proto můžeš pronikat i mou hradbou. Což jsem zprvu nechápal. Mohu i víc. /Já vím, otázkou je jestli chceš. To nevím. /Já vím. Ty všechno víš, že? /Občas, ale většinou nechci vědět. A ty jsi to věděl. /Má mysl to věděla, já jsem si to neuvědomoval. Poslední dobou popírám svou existenci. Proč to děláš? /Nevím, ale dává mi to smysl. Smysl? /Ano, díky tomu jsem našel to kouzlo, které se velice špatně hledá. Uvádíš mne do rozpaků. /Upřímnost by nemněla uvádět do rozpaků. Nejsem na to zvyklá. /Zvykneš si. Ano, ty to víš, že? /Tohle vím. Vím všechno o tom kouzlu, znám ho. Věčně jsem o něm snil, věčně jsem ho studoval v mých vzpomínkách na minulost i budoucnost. Já Také hledala. /Nenacházela Ale hledala. /A našla? ... /Hej? ... /Kde jsi? ... /Počkej přeci, ozvi se, je to pro mne důležité. ... >Co v sobě cítíš? /Kdo jsi? >Nezáleží na tom kdo jsem, záleží na tom co s cítíš. Ty znáš přeci city všech a myšlenky lidí, vidíš do nich jak do křišťálových studánek. /To je pravda. >Nezáleží na tom co je pravda. Tak co cítíš? /Cítím blízkost, radost a strach. >A co si o tom myslíš? Odejde? Odešla? Nepřijde? /To je přeci jednoduché... Ona přeci .. >Neříkej to! Je to jen Tvé, víš že Ty nesmíš, není Ti dovoleno. /Ano já vím. Budu se toho držet. >Tak je to správné. A teď už víš kdo jsem, že? /Vím kdo jsi. Znám odpovědi na otázky. Jsi Já v čase. >Jsem Ty tady. /I tak by se to dalo říci. >Jsme jedna existence a přesto jsme rozdílní. /Ale díky Tobě vím. >A já díky Tobě mohu stavět cesty a mosty. /Děkuji. >A nezapomeň co víš. /Nezapomenu. Nikdy. Ahoj. ...
co? Promin,ale asi jsem Tě nepochopila.Snad je to tím,že říkám,že když se mi to líbí,nemusí jít o lásku s velkým L...;-)

Rony
27. 03. 2001
Dát tip
Hmm, něco mi to připomíná.

tak tohle se ti moc povedlo...davam tip....;-)

Eternal
26. 03. 2001
Dát tip
Mezková, vidíš v tom jen dílo, a nebo něco víc že dáváš tip?

Rozervanec
07. 02. 2001
Dát tip
ete.... mylsím, že vím, ale možná že nevím vůbec nic. Každopádně .....

šálinka
07. 02. 2001
Dát tip
něco šeptá, zatím nechápu... ještě se vrátím :-)

Amitabha
05. 02. 2001
Dát tip
Nezapomenu!

Katerina
05. 02. 2001
Dát tip
Nedalo mi to a jsem tu znovu, pokouším se ten rozhovor pochopit, je v něm něco naddimenzionálního... vzpomínky na budoucnost...

Kittie
05. 02. 2001
Dát tip
.. sakryš, zatím jsem z toho mírně zmatená, ještě si to budu muset párkrát přečíst :)

ruby
05. 02. 2001
Dát tip
tip, asi vis proc ti ho davam, i kdyz to jistojiste neni ten duvod proc tohle vzniklo

J
05. 02. 2001
Dát tip
to je bezva, tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru