Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Minulost

23. 11. 2005
5
0
1185
Autor
Poetist

My ještě nechápem,

Orwell už tuší,

zaprodej minulost,

zaprodáš duši.

 

Spálí se dokument,

klidně i tóra,

co to byl holocaust?

Nevím. Snad... hora?


Natasha_
01. 02. 2006
Dát tip
Výborné!!

Moc dobrá. T***

eŠtoky
18. 12. 2005
Dát tip
nevim....sem asi trosku idiot....ale musel sem si to precist asi petkrat nez sem to pochopil....mno myslim ze je to pekne vyjadrena myslenka.....a plne s tim nazorem sympatizuji (btw. omluvte pls ze pisu bez diakr ale to je muj netovskej zvyk)

guy
28. 11. 2005
Dát tip
dva a půl roku není až tak dlouhá doba, dědeček Louise de Funese vydržel zamrzlý v ledu přes šedesát let ... :-)

Poetist
26. 11. 2005
Dát tip
guy: Treba neziju, treba se ti to cele jenom zda. Prece neni normalni, aby se nekdo po dvou a pul letech jen tak objevil.

guy
24. 11. 2005
Dát tip
hm, vynoření z minulosti s minulostí ... skoro jako když příznačně ... každopádně jsem rád, že žiješ ty ... Orwell už si své řekl ... :-)

...no super...ale to bolo myslene samozrejme nadnesne...cele... ...ironia...tu ja rad...usmevyyyyyyyy...

...ak ma pamat nekalme...tak orwell uz do tusil... ...a ty radsej nerymuj...lebo to znie skor jak vtip...

Poetist
23. 11. 2005
Dát tip
Necekala jsem, ze budu muset uvadet na pravou miru, ze vim, ze uz Orwell nezije, ale budiz. Vim to.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru