Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nahý oběd

25. 11. 2005
3
0
2936
Autor
America

 

 

štípnul jsem babičce z prdele zásobu opia

 

 

-w.s.burroughs-

 

 

 


StvN
26. 11. 2005
Dát tip
Já jsem tuhle od něj něco četl a pro mě je to jenom feťák, protože ty vize tak zázračný nejsou. Já bych pochopil, kdyby někdo tripoval kuli vizím a fakt ukázal něco, co my nevidíme, ale z toho, co jsem já čet, je vidět, že on na to neměl. Sorry, ale metoda střihu:) k smíchu. Můžeš ho uznávat, ale když znáš Hesseho, Kafku nebo Gethe, tak ti prostě takovej člověk nemůže imponovat ani kdyby si dal zlatou. (botníčku:)

Nicollette
26. 11. 2005
Dát tip
dobře dneska se necejtim dobře

StvN
26. 11. 2005
Dát tip
Já taky ne:) Sorry, jestli něco špatně. Podle mýho ale jsou ve světě literatury jiné vzory hodné následování. v těchhle případech to spíš vypadá, že dotyčný nic jiného nezná. Nechci urazit, ale až se budeš cejtit, třeba ho obhájíš a já to uznám. Možný je všechno.

Nicollette
26. 11. 2005
Dát tip
až se někdy sejdem v hospodě nic špatně, prostě je hezkej den nechci moc přemejšlet ani se vybavovat pod dílem Ameriky když se s nim teď nebavim, víš :-)

StvN
26. 11. 2005
Dát tip
Já už do hospody nechodim. Po včerejšku. Ale nebudem s ebavit pod Amerikou, když je to patriot jiný země, fuj.

hej stivn, precitaj si od neho teplosa, je to tenke a nezabere to moc casu, je to uplne ine jo a to ze tebe sa asi pacia osameli steppenwolfovia a jozefovia k. neznamena ze niekoho ineho nebude viac bavit fetak ktory si zhana svoju davku

StvN
26. 11. 2005
Dát tip
Ovšem, to je pravda.

K_Anče
25. 11. 2005
Dát tip
*

citát?co to je za krávovivnu?

Eidam
25. 11. 2005
Dát tip
ať je to co je to. zasraně dobrý je to :))) *

pozorovatel
25. 11. 2005
Dát tip
myslím, že když se nad tím hluboce zamyslíme, najdeme hned několik interpretací tohoto zajímavého textu...

Knihovník
25. 11. 2005
Dát tip
jj, nahý oběd, dost psycho ... dobrej citát

overflow
25. 11. 2005
Dát tip
stole an opium suppository out of my grandmother's ass:) zrovna to čtu asi si to přečtu česky (pokud si to nepřekládala sama)

nelíbí...

mortecino
25. 11. 2005
Dát tip
mno..willy měl svůj vlastní a určitě zajímavý pohled na svět...preferoval bych však nepřejímání a utvoření vlastního a originálního...ale opium..mno tak to sme prosvihli...

Bernies
25. 11. 2005
Dát tip
No jako citat bych to nezaradila - leda, ze si to drzite coby rodinny klenot prednaseny o svatcich. Ale jinak-to je uder:)

StvN
25. 11. 2005
Dát tip
Já věděl, že mi nahý oběd něco říká. Borroughs je nicméně obyčejnej blbec.

Nicollette
25. 11. 2005
Dát tip
borroughs napsal něco vo Tarzanovi ne :-) ale na burroughse nedam dopustit, tak trochu malinko takže pozor, jaká volíš slova byl to hodně vzdělanej člověk což nevylučuje že mohl bejt blbec, ale on měl docela dobrý vize a věřil v lásku já se budu klidně i hádat Stývne leda že bys mi řekl zase "botníčku" a já se malinko uklidnim :o)

America
25. 11. 2005
Dát tip
hele ta Nicoll se mnou normálně ti vůbec ale vůbec nemluví...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru