Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zima

27. 11. 2005
1
0
2777
Autor
Aronoele

zima zima květy na oknech. Vychází slunce a sžírá je...

              Hlazená paprskem červánků.

              Klepaná pohledem závějí.

              Kojená asfaltem promrzlým.

              Houpaná krasotinkami jitra.

              Dušená zimní dýchatelností.

              Opilá jehličím pichlavým.

               Zima a prokřehlé prsty.

                      Nejhezčí z pocitů...


Daša
29. 11. 2005
Dát tip
:-),,taková vážná konverzace nad dílem:-D

romale
27. 11. 2005
Dát tip
Nejhezčí pocity taky mám zimu rád s rukama v kabátě pokropený břečkou aut přemýšlet o šále a čepici zima je super

romale
27. 11. 2005
Dát tip
Ty bys byl, jenyčku, tak hodný... to se mi také ze serdce začal drolit beton... šálu ještě mám... čepice zapomínám v autobusech a tak už nevím... kdyžtak raději bez bambulky, by se mi ostatní nesmáli...

Candy
27. 11. 2005
Dát tip
Zima a prokřehlé prsty. Nejhezčí z pocitů... ...pokud nejsou prokřehlý až moc, tak souhlasím, potom už by to přešlo v bolest...

romale
27. 11. 2005
Dát tip
Ale mám strach, že ji zase nechám v autobuse a ostatní... všichni ostatní... všichni ti, co se mlčky dívají... si pomyslí... tak ten ne... neumí si věcí vážit... nic mu nevydrží...a pod stromečkem teba nenajdu nic než poloprázdnou láhev s červeným nápisem - pij rychle... s velkým vykřičníkem... protože čepici si člověk musí zasloužit... a z toho já mám strach... pomíjivost... Však musím Ti za ochotu poděkovat... tak kdybys mě vzaů třeba ještě do vánoční Vídně... ztimního Práteru... třeba na centrifugu... už fantazíruju...

romale
27. 11. 2005
Dát tip
Ehm, pradon... zapomínám, že Habsburkovi dodneška nemůžeš odpustit... ale proč mi kvůli tomu kazit Vánoce?

Bernies
27. 11. 2005
Dát tip
Opila rostena ...to znam todle. Dycky na Silvestra flambuju. Sakra, slintam jak vyloha na snih...Novy rok me dycky dojme! Za rostenku T

romale
27. 11. 2005
Dát tip
Nejsou love, není láska! Si teda strč svoji čepičku někam... A eště si zkoušej zahrávat s nevinnými nadějemi... se Ti to vymstí!!!

Hele, a už ti jenyk říkal, že zná Berkovou?

Vidíte? A už je to tady...

Já to říkal...

Jojo, moje řeč....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru