Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POUZE PRO ČLENY

Výběr: jenyk
01. 12. 2005
9
11
5667
Autor
Marcela.K.

Věnováno členům ,,přiblblých\" klubů...

Pozvracel úplně všechno...kalhoty, tričko, ponožky i boty.

Seděl a tupě zíral před sebe,nemohl si vzpomenout...na zemi se válel obal od čokolády...

 

Byl snad s tou holkou, co seděla v koutě hospody, kde se zastavil  na jedno po šichtě? No, teď mu stačí tři a má dost.

 

Ale ne,vždyť byl doma...Máma mu strčila igelitku s vyžehleným prádlem mezi dveřmi a zase tak smutně koukala - oči zarudlý, jako kdyby krouhali zelí a ona krájela všechnu tu cibuli, co do toho strkaj...jenže na zelí už je pozdě.

 

Pak má vokno...Kam šel, kudy a proč?!

Že by se stavil u Adriany? Nějak se mu do těch představ zaplétají ty její zrzavé vlasy. Zase je měla mastný! A proto mu je blbě!

Blbost! Adriana je přeci na odvykačce...Kráva pitomá! Co si myslí? Že ten princ z bílého koně sleze...a odveze ji...a kam?!

Žrát seno a otruby...a pár fakanů navrch, aby mu neutekla!

 

,,Sakra, tak kde sem to teda byl?!"

,,Neměl jsem žrát tu čokoládu..."

 

Zvedl hlavu a podíval se přímo před sebe.

Venku byla tma.

Sklo v okením rámu se lesklo a (Z)vracelo jeho odraz zpátky do pokoje.

Už SVÍTALO, když si uvědomil, že je ještě naděje...

Ještě nepoblil to prádlo od mámy...


11 názorů

Marcela.K.
16. 12. 2009
Dát tip
Před dvaceti lety jsem posílala básničky do Mladého světa já. Nekradu, neopisuju. Píšu už od svých studentských let (je to více jak třicet let) a tomu, co předcházelo této povídce nemůžeš rozumět. Pokud nejsi sto přijmout i negativní kritiku, nedávej své texty na literární server, ale zřiď si blog. A neurážej druhé autory svým podezřením, když nevíš, jaká je pravda. jsi už dospělá, nebo ne?

Sebastiana
16. 12. 2009
Dát tip
Jak můžeš kritizovat mou povídku, podívej, jak to máš napsané... Ps:koukám, že tě lidi milujou... PPS:před dvaceti lety byly v Mladém světě básničky, ty co máš tady psané....žebys opisovala???

Marcela.K.
04. 09. 2008
Dát tip
Tady to si přečti :-)

Marcela.K.
28. 03. 2008
Dát tip
No, pár mi jich opravdu prošlo ve špitálu rukama...on to není nic moc zážitek...jinak to neznám,i když "cinknout" jsem se za mlada taky uměla, teď mi to už nějak nechybí :-)

Diana
28. 03. 2008
Dát tip
No řeknu ti, to je pointa skvost, úžasně vtipná a obvykle na to radostně reaguji. Ale já byla tak překvapená a zděšená z toho sugestivního popisu deliria, že jsem spíš uvažovala, jak jsi k tomu vůbec přišla :-)))

Marcela.K.
28. 03. 2008
Dát tip
:-))) teď jsi mě rozesmála :-) ne tehdy jsem byla naštvaná z těch "umělců" tady...poblili všechno...čím hnusnější, tím lepší...a mně napadl příměr s tím prádlem od mámy...že je ještě naděje...obléci se do čistýho ;-)

Diana
28. 03. 2008
Dát tip
Ježkovy voči!!!!************** Chvíli jsem přemýšlela, jak jsi to mohla TAK přesvědčivě popsat. Ale asi jsi to viděla v nemocnici..

Marcela.K.
10. 08. 2007
Dát tip
...no vidíš...i zvracej :-)))

úplně při čtení cítím ten smrad...***

Graibach
28. 10. 2006
Dát tip
tip

StvN
07. 12. 2005
Dát tip
Nic. Blbost.

flaky
03. 12. 2005
Dát tip
skvěle vystihuje špiritus - ten nepraví spiritus(duch) - který lidé hledají

wišně
03. 12. 2005
Dát tip
moc mi to nesedlo, ale na hlubší kritiku si moc netroufám.

sidonia
03. 12. 2005
Dát tip
tak o tomhle by se mi ani nezdalo, to je teda fakt mluvim o diskuzi a to sem myslela, ze uz sme jakz takz civilizovany ach, ja naivka

K_Anče
02. 12. 2005
Dát tip
hvězdičku na to!*

Vihar
01. 12. 2005
Dát tip
Ano, alkoholik je jedna z nejhorších forem lidských zrůd a socek. Ale on sám si tak nepřipadá. Naopak, ustavičně vydírá své okolí včetně svých dětí neustále kecama, že on je přeci ten chudáček, kterýmu všichni ubližujou, křivdí a berou mu jeho jedinou radost v životě - chlast. T Sklo v okením rámu se lesklo a (Z)vracelo jeho odraz zpátky do pokoje. Velmi příznačné...

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...skoro bych souhlasila,někdo se ale umí opíjet i sám sebou...co ty na to ;-)...

Mezon
01. 12. 2005
Dát tip
... konečně mi někdo něco věnoval ... dík ... dám si ji mezi voblíbený ...

JardaCH
01. 12. 2005
Dát tip
Dík. Tak už vím, co mě jednou čeká.

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...víš,.že na tebe jsem zrovna nemyslela...asi, že ten tvůj klub mi nepříjde až tak,,přiblblej" ;-)

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...Jardo,ty si najdi ženskou a přestaň fňukat! Máš nejvyšší čas! :-)

Mezon
01. 12. 2005
Dát tip
... no ... mě zní ten tvůj prolog dost definitivně ... jakože všecky kluby ... ... dyžtak si to teda voprav ... no a já zas budu čekat ... až mi někdo něco vjenuje ...

JardaCH
01. 12. 2005
Dát tip
Teď jsem teda fakt nefňukal, to byl spíš fór. A kolikrát ti mám vysvětlovat, že mě žádná nechce.

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...nekecej, já bych tě zrovna chtěla, jenže to nejde...držím slovo ;-)

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...opraveno...stačí ;-) Až tě ,,líp" poznám,něco ti napíšu,ale až po Ježíškovi :-) !

hai_mal
01. 12. 2005
Dát tip
mě se ten prolog taky moc netento....no (sama tu mám dva kluby....tak asi proto) :-)) jinak povídka je docela prima

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...no oni ti členové ještě dorazí...na tebe jsem taky nemířila a opravovat to už nebudu ;-)

hai_mal
01. 12. 2005
Dát tip
na mě ne, já nejsem členem žádného klubu :-) v mých klubech však členové jsou... celkově mi moc nedochází, proč máš potřebu takového prologu k té povídce, ale ty jsi autor... :-)

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...přečti si výžblechty pod mými básničkami a bude ti jasněji...jestli.chceš

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
:-)

K_Anče
01. 12. 2005
Dát tip
spokojena?

Eidam
01. 12. 2005
Dát tip
vítej v klubu

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...dobře,že jste si to tam dali...ale ,že vám to trvalo !!! Teď to ještě pochopit,že?!

K_Anče
01. 12. 2005
Dát tip
Hele, nebuď útočná... včera tě naštval jenyk s Hrbolem, nemám pravdu..a potažmo asi já. Co mě překvapuje, je, že se celej ten humbuk snesl na moji hlavu. To, co´s napsala tátovi byla řikánka, nic moc zvláštního (a netvrdim, že já píšu nějaký skvosty-nejsem žádnej samožer, hm), ale obsah je natolik osobní, že sem se k tomu vyjádřila ..no, tak jak sem se vyjádřila : poslala sem mu hvězdičku... Podívej, já na tipy nehraju. Že mi přišlo avízo od Hrbola..s tim těžko něco nadělám..a odpověď od něho sem, myslim, taky nedostala. Každopádně sem se jasně vyjádřila k tomu, že v klubu pro tohle neni kategoie. Nebylo proč ji vytvářet, protože niterní záležitosti tam nechceme-neni to fér k autorům. A jak sis jistě všimla, protože si pozorná, nový kategorie vytvářet umim a vkládat do nich díla taky... Tohle je tam umístěno zejména proto, že se týká přiblblejch členů přiblblýho klubu.. A myslela sem, že ti tuhle "kritiku" pošlu do zpráv..a ne, nestydim se za to, co tady píšu. Jenom si teď nejsem jistá, jestli si tohle nenapsala jenom kvůli tomu, že se chceš stát členem:)) Pa mylenko

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...nikdy jsem se nenechala ,,zapsat" do klubu...nemám ráda klece. Já jen nechápu,proč se ti zdám být útočná ?! To jako, že si nenechám...na hlavu? Co si asi mám myslet o všech těch vulgarismech, které tu tak rádi používáte ?! Blejete na všechno kolem a myslíte si,že jste ,,hrdinové"... Já svoje básničky neposílám pitomcům, kteří ani neumí správně česky..ba co víc,ani se o to nesnaží...ale jsou AUTOŘI! Někteří dokonce REDAKTOŘI...proti tobě v podstatě vůbec nic nemám...jen se mi nelíbí ti tví kamarádi a to víš, pak člověk tápe... nejsem tady až tak dlouho a nemám tolik času,abych tady studovala Kdo - s kým -a pro koho...nakonec to vlastně není vůbec důležité... takže se dobře bavte a jen jedna rada...co se mi nelíbí - nečtu (ale ani nedělám)!

K_Anče
01. 12. 2005
Dát tip
Já tady taky nejsem extra moc dlouho...a jo, padaj ze mě vulgarismy a píšu s chybama a vyjadřuju se občas jako dement...uvidíš, taky k tomu dojdeš..protože CHCEŠ se bavit - a neber vážně všechno, co se tady napíše, co se vybleje...dyk je to net-strašně jednoduchý druhýho napadnout...ale to už umíš:) Úsměv, holka.

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
..no jen mě mrzí,že nedorazila ta silná trojka...a nebo,že by jim došla ,,vtipná řeč"? Aničko, tak to tedy ne..možná prvky hovorové češtiny...aby mi rozuměli ,ale dál mě nedotlačíte...Já sprostá slova umím a dokonce i vyslovit...ale ty odnese vítr...avšak co je psáno - je dáno a věř,že slova dokážou někdy zasáhnout víc než šíp,ale to už asi taky víš...a nemusí to být ani ta sprostá...

K_Anče
01. 12. 2005
Dát tip
nepřišli, protože´s je nevolala..a pokud si pamatuju, tak si jiím doporučila, ať se ti vyhýbaj....á propos, oni nejsou členy klubu..to já:) A du to tvoje dílko z klubu vyhodit, protože se nám tam prostě nehodíš, no. A nestojíš o to.

Mezon
01. 12. 2005
Dát tip
... už se poprali ... ??? ...

Vihar
01. 12. 2005
Dát tip
Ráno po prvním přečtení, kdy jsem měl ještě oči (za)slepené jistými nemilými a vleklými starostmi, mi nedošlo, až do jaké hloubky je to myšleno obrazně, nyní však musím říci, že je to vyjímečné dílko, a nejen svojí univerzálností v mnohoznačnostech. co odstavec, to dokonalý obraz alespoň něco užitečného vyrodí hašteření

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...Vždyť já vím,že jsi hodná holka... ;-) ...tak to se divím,že tam nejsou...s tak bohatou slovní zásobou! ...a divila bych se,že by mě poslechli... ! ...a že by pochopili...?! Nezlob se,ale já nechodila ani do pionýra... ;-)

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...kdo...s kým?

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...já jsem věděla,že mě pochopíš... ...to víš, já potřebuji inspiraci...co neprožiju - nenapíšu :-)

Mezon
01. 12. 2005
Dát tip
... to já do pyjonýra chodil ... heč .. !!! ...

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...já si to hned myslela..stačila ta první fotka v řadě ;-)

Mezon
01. 12. 2005
Dát tip
... sem se přejed mokrýho jetele .. no a co jako ... ??? ...

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...no,že ho asi žrali všichni pionýři :-)

K_Anče
01. 12. 2005
Dát tip
..mylenko, hodná holka rozhodně ne - normálka opilec...a jestli sem měla potřebu ti něco napsat, nějak se obhájit...rozhodně to nebylo ze sympatiím k tvý osobě. Se teď tváříš jako nějakej ten morální vítěz...máš frňák nahoru a celkem mě, s prominutim, už sereš. Nedělej z ostatních idioty, třebaže se tak někdy vyjadřují...myslim, že by tě (zrovna tihle dva) vyškolili. Čau

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...no jo, Aničko,učit se musíme všichni...a život je prevít,viď :-) a nevztekej se tak...nesluší ti to...

K_Anče
01. 12. 2005
Dát tip
Můj život je v cajku...a prevít si ty! Seru ti na to, co mi sluší a co ne... ses předvedla teda! Volám Hrbola!!!

K_Anče
01. 12. 2005
Dát tip
Hrbolku, odvolávám se na tebe proto, že si AUTOR...a rovněž z důvodu toho, že mylenka čekala předlouho na tvou návštěvu zde...pravděpodobně se jí jednalo o vytření tvého zraku---jak pozoruji, vytřel sis s ní sám:))

JirkaS
01. 12. 2005
Dát tip
znáš Bukowkého..? To je jako od něj. Dle mě jeden z nejlépe píšících notoriků :) (tak bacha:) T*

Eidam
01. 12. 2005
Dát tip
jak jsi řekla slova zasáhnou víc než šíp.mě si taky plivla do xichtu. nejde to umejt :((((

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...ten výběr si strč...však víš kam :-) a o mýho tátu se neotírej...tobě nepomůže ani SVÍTÁNÍ... ty bys poblil i vlastní matku...ubožáku.

Marcela.K.
01. 12. 2005
Dát tip
...Chudáčku, tak si kup šmirgl a nebo si dojdi na plastiku :-)

Eidam
01. 12. 2005
Dát tip
proč plastiku???? namaluju si na prdel oči a budu se ti trochu podobat :))) Brou. (to máš za ten šmirgl ty sadistko!!!).

K_Anče
01. 12. 2005
Dát tip
obouváte se prcizně, chlapi! Ta mrcha se natolik ponížila, že si našla i moje dílko, aby u něj upustila mrvu...

Eidam
01. 12. 2005
Dát tip
K_Anče : kecy ktery? přečtu.

K_Anče
01. 12. 2005
Dát tip
u toho mýho posledního...tam zanechána stopa mylenčina byla...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru