Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes (Mikuláša)

05. 12. 2005
0
0
983
Autor
dudulka

mohla by som to nazvať \"úryvok z dennícčka\"

6.Decemeber-Mikuláša,20:49

Dnes je Mikuláša.Ja sa už neteším ako vtedy, keď som bola malá, na hlave som mala 2 strapaté copíky, vyobliekaná v kombinéze, vychystaná na sánkovačku.Vonku nie je ani vločka snehu, pohľad z okna nie je rozprávka.Sladkosti rozhádzané po posteli ma vôbec nelákajú ako kedysi, je to len samá čokoláda, ktorú už takto večer jesť nemôžem.Pri posteli adventný kalendár, ktorý tu už je asi len z tradície, žiadne odpočítavanie čokoládok do Vianoc ani odhalovanie obrázkov na nich sa už nekoná.Vôbec už nemajú chuť Vianoc ale chuť starej zoschnutej čokolády, ktorú aj tak každé ráno už dávam psovi.Dávam si otázku: prečo je to tak?Len ja necítim to čaro Vianoc?Je to tým, že už nie som dieťa?


dudulka
21. 06. 2006
Dát tip
hej hej aj ja vacsinou pisem len ked som smutna:) ved nie kazdy den je nedela!

Piscis
19. 06. 2006
Dát tip
Smutne dny patri k zivotu...to uz tak byva....a casto v nich i vznikaji hezke veci, aspon mne se dobre pise kdyz je mi smutno:-)

dudulka
19. 06. 2006
Dát tip
ja som inak casto dieta-co sa tyka mojho spravania vacsinou-mam rada kolotoce,rozpravky velmi a tak ale neviem...vtedy(na mikulasa som mala asi smutny den) to uz bolo davno

Piscis
19. 06. 2006
Dát tip
no tak proste na chvili bud....co ti v tom brani?

dudulka
18. 06. 2006
Dát tip
ale ja chceeeeeeem!:)

Piscis
18. 06. 2006
Dát tip
pěkné:-) asi už nejsi dítě:-) No už to tak bude:-)

StvN
10. 12. 2005
Dát tip
To přejde.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru