Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč ???

07. 12. 2005
0
0
892
Autor
Lisinka

Nemám slov.....

Říkám si - proč tu jsme ???

 

Abychom někomu pomohli ??? Nebo aby se naše zeměkoule obyvatelstvem zvětšila ???

 

Život je v rukou osudu, jak se říká a já musím říct, že je to pravda !

 

Vidím pořád a pořád samé znamení, kteří ukazují kam můj život má směřovat !

 

Ptám se...jestli potkám správnou lásku ??? Správná volba školy, povolání, muže....

 

Jestli se dám s člověkem ( kterého osobně vůbec neznám) dohromady ???

 

Protože, když jsem ho viděla pro mě se zastavil svět, na první pohled jsem se zamilovala, je to velmi reálný člověk, ale stejně je tak daleko ode mně...nevěděla jsem co to má znamenat !

 

Ale ten pocit když jsem ho spatřila poprvé se nedá popsat !

 

Až později jsem pochopila....je to muž mého života ! 

 

S tímto mužem se musím dát dohromady, jinak budu celý život nešťastná !!!! 


espanolka
19. 03. 2006
Dát tip
???? nezaujala ani najmenej.. sorry

Kandelabr
07. 12. 2005
Dát tip
festival otazníků a vykřičníků. pěkná výstavka. jinak taky asi nemám slov, nebo spíš komentář. zoufalý výkřik.

znamení je rodu středního

Bossman
07. 12. 2005
Dát tip
Jestli, je to on teprv uvidíš. Když se to povede bude to fajn. Ale já už si tohle o frajerkách myslel tolikrát, že už radši nemyslím

Lisinka
07. 12. 2005
Dát tip
Musím říct, že si nemyslím, že to je frajér...no uvidíme ! Jinak děkuji !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru