Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesmělá

09. 12. 2005
1
2
1963
Autor
Rían

začátek....

Každý čeká na první krok toho druhého,
nesmělost jim čiší z očí
nestyď se,ty ,ukrytá něho,
jsi spřežení a já jeho kočí...

2 názory

Rían
10. 03. 2007
Dát tip
kuju :o)

sisi35
10. 03. 2007
Dát tip
moc hezké....

Rían
16. 12. 2005
Dát tip
to mě těší,oboje :))

Pisces
13. 12. 2005
Dát tip
jo, heleť, mně se to taky líbí navíc jsi jmenovkyně :-)

pepička15
11. 12. 2005
Dát tip
anýzku, ta Tvoje kritika zní docela radikálně:) "nesmělost jim čiší z očí jo a zrovna temlidem od kterejch bych potrebovala odvahu nestyď se,ty ,ukrytá něho, jo koukej vylizt nestyď se,ty ,ukrytá něho, " ...

pepička15
11. 12. 2005
Dát tip
ani při tom kočírování, kurňa, člověk něpotřebuje moc slov... a ani těch pár hlásek neni schopněj vyslovit... kurnik, asi bysme si měly najít nějakej kurzm kde nás naučí řídit tohle prapodivný spřežení, protože minimálně sama za sebe můžu říct, že bych to potřebovala jako sůl:)

Rían
11. 12. 2005
Dát tip
děti,děti já jsem s tim kočírovánim taky na štíru,,,,,jenže řekla bych, že na takovýhle věci kurzy bohužel nejsou,,,,:)

Rían
11. 12. 2005
Dát tip
spring: jsem moc ráda že se líbí:)

Kaczenka
10. 12. 2005
Dát tip
zuzi na to jak je to kratičký je to obsáhlý a výstižný, fakt:-))moc líbí líbí

Anyz
10. 12. 2005
Dát tip
:o) Každý čeká na první krok toho druhého, jojo

Rían
10. 12. 2005
Dát tip
někdy něni třeba mnoha slov :) děkuji kaczenko...:))

Anyz
09. 12. 2005
Dát tip
Každý čeká na první krok toho druhého, sakrys to je pravda nesmělost jim čiší z očí jo a zrovna temlidem od kterejch bych potrebovala odvahu nestyď se,ty ,ukrytá něho, jo koukej vylizt nestyď se,ty ,ukrytá něho, jsi spřežení a já jeho kočí... asi se budu muset naucit kocirovat no zuzi libi :)

Rían
09. 12. 2005
Dát tip
jů děkují, to jsem ani nečekala, a ještě takovou rychlostí:) děkuji za hezkou seanci, asi bych si jinak musela povídat s plyšovejma zvířátkama a to neni ono....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru