Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Král to vzdal

13. 12. 2006
0
0
1249

To takhle jednou si pan král nechal svolat celý dvůr a s ním také všechny své tři dcery. První z nich byla bloncka,Anežka, rakouská panenská okurka, co rozumněla každému tichu. Druhá se jmenovala Šárka, byla tmavovlasá a krkala do mrože své půvabné historky o železničních závorách a jiných poťouchlostech. No a poslední, ta z nich byla nejkrásnější, nejsympatičtější, nejhodnější, nejchytřejší a podle všech znaků skutečnosti i králova nej- oblíbenější. Zkrátka to byla jednička mezi princeznami. No a jak se všichni sešli v hlavním ceremoniálním sále na tom holuby a orly pokáleném hradě, již začaly troubiti slavnostní fanfáry, což signalizovalo, že pan král přichází. Celý dvůr včetně dcer se mu uklonil. Král byl ad oculos stařec, sešlý to panovník, zbyrokratizovaný, zničený tou svou až za hrob oblíbenou neřestí s názvem korupce. Jeho komoří mu pomohl usadit se do křesla a když si král naposledy oddychl, začalo ono magické show, které mělo veliký vliv na následující události. Král počal ho-vořiti:,, Foukání mraků ve zbytnělých kozách se eruptivně vkrádá do pohádky o ústředních momentech vlasti. Je to deformační mýtus o sklidněném holoubátku bez křídel, odpočívájícím ve střeše plné hnisu a jablečnatých škra loupů. To jsou ony útvary, které musíme odnést v zubech do peklíčka na rajské pomazání se. Verstehen sie pa- ní?"Král domluvil a jeho dcera se zrzavými vlasy se ho optala, zda ví, kolik je celkem urologických klinik v Nigé- rii. Král jí odpověděl:,, to samozřejmě vím, je jich tolik, kolik jakostí se v Ženevě vdává za srnčata", s klidným hlasem dokončil větu, ale hned dceři znepokojeně odvětil,, ovšem ty nejsi má dcera, já přece nemám žádnou dceru se zrzavími vlasy".,,Ale jsi můj otec, jenom nevlastní. Vlastně jsi můj pěstoun, když chceš konkrétní informaci, adopce mé osoby proběhla právě tehdy, kdy frňák vysel v erotizované pavoučí síti v Karpatech". Otce krále to nejprve silně rozesmálo, pak opět zneklidnilo, až úplně propadl zoufalství.,, Já hlava dubová, já o tobě vůbec nevěděl, přece ti nemůžu dát další část mého majetku, to se raději zastřelím". Což také po rozdání dědič- ného majetku svým dcerám provedl. Druhý den ho našli s prostřeleným mozkem ve své soukromé místnosti. Volejte 428 994 613 a dozvíte se více informací o osudech dcer s fyziognomiemi Gustava Husáka a Markety Španělové. Informace můžete nalézt i na www.kockaseredoprdele.wz.cz a užijete si pořádnou masáž tuláckého postidealismu! Jinak zem- řete hlavy jako všechny královské pěstounky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru