Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tsunami zivota

16. 12. 2005
0
0
772
Autor
ajfelov

probehly zpravy o nicive vlne tsunami.............a bohuzel mi to pripada i takle v zivote.........jenze tsunami se da predpovidat..........a on vi ze nicil,ale i presto se citi nicen.....nepochopitelne i do vstahu dvou lidi muze zasahnout niciva vlna,a je uz jen na lidech jak se k ni postavi.......jestli nechaj vlnu dokonat svou zkazu a nebo ji proste uvidi drive nez prijde..........

prisel si necekan,nezvan,
probehls nasimi zivoty jaoo vlna tsunami,
ktera znicla vse na co prisla,
ktera vyvratila kazdej kamen,sloup,dum,
ktera ponicila vse kde se dostala,
a prisla s nenadani,
za krasnyho pocasi,kdy lide nevi ze prijde,
kdy deti si hraji na plazi i kdyz je pisek studeny,
dospeli popijeji v restauracich sve kafe,smeji se blbinam,
nemocni se leci v nemocnicich,bankeri resi sve problemy,kdy se lide pohadaj co uvarit k obedu,kdy milenci se prochazeji po plazi a koukaj na more jak je krasny
prisel si jako rana s cisteho nebe a znicil vse co jse dalo,
kazdou vec na kterou si sahnul si znicil.
Kazdej kamen vyvratil.

ANO.

JSI JAKO TSUNAMI

prisels neocekavan,znicils nac si prisel,vyvratil kazdej sloup.
a zase rychle odesel bez uvedomeni si nasledku svych cinu.

A i kdyz po tobe zustala jen spoust,
deti za cas znovu budou hrat na plazi,
dospeli popijet sve kafe,bankeri resit sve problemy,lide se budou zase smat.
Vsichni budou vedet ze uz si probehnul,ze se to muze stat znova,
a i kdyz se budou smat,daji si vetsi pozor na dalsi nicivou vlnu jako jsi ty!
Da jim to totiz hodne prace a usili vse vratit tak jaki bylo.
Nikdy uz to nebude tak jak to bylo,nikdy uz to nebude jako driv.
Oni to vi,ale i presto si daj tu praci to vse dat dohromady,aby si deti mohly hrat na studenym pisku,a dospeli popijet sve kafe v baru.

Pomalicku otoci vse co jsi znicil,a opravi to,ale stracene duse se vratit nedaji.

Jen jedno vi jite.budou koukat na budoucnost jinak,s respektem a nadhledem.


Jsi proste jako niciva vlna tsunami .................
Prisla,uskodila,odesla................
A zivot jde proste dal...............
Lide totiz narozdil od prirodnich zivlu mysli na budoucnost............

A ty nejsi clovek...........ty jsi prirodni zivel.............
Nebo se snad pletu?



Trini
24. 12. 2005
Dát tip

emeke
16. 12. 2005
Dát tip
Zdravím, napřed dobře míněná rada a neber to jako buzeraci - zkus příště psát opravdu česky, proto Hus a spol. vynalezli nabodeníčka krátká a dlouhá (háčky a čárky). :) Jinak nápad zaujal. Nejvíc se mi líbilo : kdy deti si hraji na plazi i kdyz je pisek studeny, To mě přímo dostalo. Nevím proč, ale má to něco v sobě..jen tak dál:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru