Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

další ze snů 3

17. 12. 2005
1
0
338

s někým jsem se domlouvala, že přijdu tajně večer do zoo k lachtanímu výběhu a oni se mnou udělají složiťoučký proces. přišla jsem mnohem později než bylo domluveno, až ve2ráno. bylo vlhko a zima. povolaná osoba mi sdělila že mě zavřou do jakési turbíny spolu se třemi lachtany,kteří vypadali jako tři béžoví tuleni. povolaná osoba používala při své řeči odborné termíny, už nevím jaké,něco jako že nás odstředí,nebo ztrojrozměrní,nebo že na nás pustí tlakovou vlnu nebo že nás rozmixuje,ale znělo to mnohem odborněji a převelice technicky.nakonec povolaná osoba otevřela poklop na podivném kovovém tělesu a napěchovala do něj ty tři záhadné ploutvonožce.pak přišel onen mysteriózní okamžik,do díry jsem měla vlézt já.nasoukala jsem se do úzkého kruhovitého otvoru a ocitla jsem se ve slizké kovové dutině.pode mnou byla bezedná temnota,ale kupodivu jsem zůstala na místě a nikam níž už se nenořila.po lastuních ani památky.povolaná osoba zabouchla poklop.tma jak v majorově pytli.než jsem si stihla uvědomit co se děje,ze všech stran se na mě začal řítit vířivý vodopád.
Vlkodlak
29. 01. 2006
Dát tip
Dobrej sen!!!

píšu pro sebe,ale né jen pro sebe,jinak bych to nedavala sem...dycky se najde někdo komu se moje věci líbí

takové jaké jsou

fuj,přitažlivost...odpudivěji bych to možná ještě svedla,vzhledem k tomu,že jediný o co mi jde je oprudit čtenáře,ale tohle...to fakt nee...

vím to,ale neřekla bych 'pouze' protože to a nejen to je právě činí tak zajímavými pro mě a pro některé další lidi. ale tohle je starý sen, od té doby jsem se hodně změnila a sním teď o úplně jiných věcech. podle mě je naopak škoda, že mnozí lidé si své sny nechávají pro sebe. sny jsou u mě hned na druhém místě za lidskýma očima pokud chci člověka skutečně poznat

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru