Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zkouška na kolik mě poznamenala jedna zležitost..

18. 12. 2005
0
0
995

tohle neni smyslena povidka..to se mi pred..nekolikama hodinama stalo..

Ponořila jsem hlavu..do umyvadla s vodou..a uši se mi jí zalily…hlava mi začala těžknout.. padala níž..a níž..a před očima..jsem viděla bílé kruhy..asi po padesáti vteřinách..se má hlava dotkla porcelánového dna umyvadla..a já měla tendenci ji vynořit…ty bílé kruhy byly pořád menší..až zbyl jen jeden..vypadal..jako to světlo na konci tunelu..po těle se mi rozlilo teplo..na nic jsem nemyslela..jen mi bylo líto..že je všechno pryč..myslela jsem si..že jsem mrtvá.. pomalinku..s klidem..jsem začala tu hlavu vyndávat..pořád byla těžká..a když jsem ji vynořila..ty hnusný pocity..byly zase tady..a mně už nebylo teplo..byla mi zima..a já chtěla jít nazpátek..do toho světa..zase jsem tu hlavy ponořila..ale přišla tam mamka..ptala se co dělám..myji si vlasy ne..
assez
09. 01. 2006
Dát tip
:-o ten konec trochu zaskocil...ale to je dobre, jinak by to byla nuda...konec fajn

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru