Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zomrela junkie_23

20. 12. 2005
0
0
1520
Autor
norak

toto je kopia mailu ktory som teraz posielala kope ludi, keby som nedala vediat aj pismakom bol by zoznam neuplny, je mi luto ze som poslom takychto sprav

Ahojte vsetci,
tu nora kasanicka (alias cloviecik_23, alias norak), zuzkina (junkie_23) kamaratka. Mam pre nas vsetkych jednu smutnu spravu, niektori uz mozno viete ze Zuzanka Cvikovie nam zomrela. Zuzana zomrela 18. decembra, doma v Lehniciach pri Bratislave. Utopila sa vo vani, podla vsetkeho jej vo vani prislo nevolno, omdlela a nasledne sa utopila. Tuto mierne morbidnu informaciu pripojujem hlavne preto aby sa nesirili niake famy a polopravdy, dufam ze preto mate pochopenie a nebudete to brat niako osobne. Kto mate pocit ze ste mali zo Zuzkou silne puto a chceli by ste prist na pohreb, bude sa konat 27.12. o 11:40 v bratislavskom krematoriu v lamaci. Teraz este neviem ako a a kedy ale pokusim sa neskor v brne i v bratislave na pocest zuzanky cvikovie zorganizovat nejaku rozlucku, mozno z reggeae mozno s citanim basni, dvoma vecami ktore Zuzka tak lubila. Ak chcete pomoct alebo prist mozete ma vzdy kontaktovat na tomto emaili: seed4peace@yahoo.com, alebo aj na tel c 00421907320506 (slovensko) alebo 00420608440323 (cr). Tiez by som vas rada poprosila keby ste dali vediet ludom o ktorych viete ze im na Zuzanke tiez zalezi a mozno sa to nemali ako dozvediet.
dakujem a prajem vela sily nam vsetkym
norak

jaza
03. 01. 2006
Dát tip
zas ten život... maří...Sun is(not) shining

blok
30. 12. 2005
Dát tip
ach Junkie .. zůstane prázdno v nás ..

drfaust
29. 12. 2005
Dát tip

Print
28. 12. 2005
Dát tip
Až posbírám odvahu, pak určitě...

hermit
27. 12. 2005
Dát tip
jo, JiKo, takový básničky sem opravdu Junkie dala, ale jen jednou nebo dvakrát někdy před pěti lety.... letmo jsme se viděli před lety v Brně na papouchově čtení. kromě toho napsala nejméně desítky mimořádně silných věcí - život feťáka... četl jsem ji pravidelně, talentovaná citlivá holka, chce se mi z toho brečet, sakra :-/ je mi moc smutno že zas kácí v našem lese avi Printovi, který ji četl taky, co vím (.....................................***.......................................)

JiKo
27. 12. 2005
Dát tip
Já to beru, škoda že se na začátku zapsala tak blbě, já už jí pak například nečetl. A koukám, že má i dobrý věci. Jen sem psal, že se mi takhle zapsala- svým ántré. To je ale dneska ouplně jedno, umírat by se mělo jen na konci života...

Print
27. 12. 2005
Dát tip
Máš pravdu, milý Hermite... Je mi úzce v krku, a těžko se mi dýchá! Bývalo mi tak, když jsem četl její básně... Ta tíha v nich! Ten pohled ze stran, odkud jsem nedokázal vidět naplno. Ale jen tušením a opatrným dotýkáním, jsem v ní vždycky našel toho démona básníků, nelehkých slov, který mě vždycky očaroval. Je to pro mě nesmírná ztráta, Ale jedno vím, že JÍ nevydýchám... R.I.P. Tvůj Print*!

Print
27. 12. 2005
Dát tip
dream: kdyby měl Písmák někde černou vlajku, vyvěsil bych jí, kdyby měl nějakou svoji vlajku, stáhl bych ji na půl žerdi...přesně tam, kde se cítím... Junkie_23 nám posílala flákoty ze svýho krvavýho masa, ze svýho krvavého srdce... Měl jsem jí opravdu moc rád, a nepřestanu...

norak
22. 12. 2005
Dát tip
dekuju embryo

Yfča
22. 12. 2005
Dát tip
Smutné...

JiKo
21. 12. 2005
Dát tip
Jo na tu si pamatuju jen tak letmo jak publikovala věci o drogách apod. v kategorii Písmáci dětem... No je to smutný

Miroslawek
21. 12. 2005
Dát tip
taky si ji pamatuju, škoda každého zmařeného života...

...and sometimes God realizes he made a mistake and change a human into an Angel....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru