Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vánoční úvaha o únavě

23. 12. 2005
2
0
1879
Autor
Papaya

Sedím v práci u svého NTB, nejsem schopen nic začít, nic skončit ... Zítra je štědrý den a není mi fajn ... Kolegové mají dobrou náladu a já to nemám komu říct ...

Rád bych pochopil, za jakým účelem všichni ( včetně mě ) o vánocích tak blbnou …
Dávno tomu není tak, jak jsem to cítíl, když mi bylo 20 …. L
... jak to zpívaj Nedvědi, jak mě to učili ve škole, jak to učí v podstatě všechny filozofie .. dávno ne …
sejít se s rodinou, být si blízko, probrat duchovní hodnoty, cítit lásku bližního svého ..
si představ, že kromě toho, že mám muzikantskou depku, mám taky depku z toho, že jsem klasickej západní parchant, kterej v životě nebyl v kostele, aby se pomodlil za cokoli, v životě nevěřil že je bůh, kterého znají všichni ( má jen toho svýho, na kterého věří jen jak potřebuje ) , v životě nevěřil na vykládačky o trnový koruně a o pouti pana J. , ale slovo Ježíšek skloňuje ve všech větách společně se slovy prachy, dárky, multidárky, hrrrrr do krámu ……
je mi z toho nějak na blití, že já sám, abych byl spokojenej klimt, dělám to, co nesnáším ….
Řekni, že to děláš taky ?
Že jo, že jo, že jo …..
Mmch minulej měsíc jsem dostal nějaký prémie, a tak malej džízus nadělí mojí ženušce myčku nádobí… kurva kam jí do toho pytle narve ?
Jak to bude tahat tim komínem ?Jak s tim vůbec poletí ?


Garth
23. 12. 2005
Dát tip
nebuď smutný :)

Lorwen
23. 12. 2005
Dát tip
Ja tiež nie som z Vianoc šťastná, aj keď nemôžem mať odlišnejšie dôvody ako ty. smola.

Hrobař
23. 12. 2005
Dát tip
konec je bravuro. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru