Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zádumčivá

11. 02. 2001
0
0
1222
Autor
Darkman

V tichých úrovních světa hledajícího sama sebe leží jako mrtvá, osvěta hledíc vznešeně do nebe Lahodným uřkknutím jednotných larev hledám já osoby podle statických barev nemají lidskosti protřelí hráči zbývají starosti být "jak se ráčí" hledmě jen do sebe lahodných životů nemajíc obavy o svoje duše Kmrmě mých otroků u síní slávy staleté prokletí zpátky se vrátí. Chci je ....ale vlastně proč????
Orfea
07. 01. 2005
Dát tip
jsou to takové verše na ořemýšlení...ale líbí se mi to...

johanne
25. 03. 2004
Dát tip
na verších by to fakt chtělo trochu víc máknout, některé působí fakt rozleptávajícím dojmem :o přesto se mi to docela líbí, zvlášť ta pasáž, co vypsala JiKo, to je fakt dobrý trochu nechápu slova hledmě, kmrmě...?

Krel
24. 08. 2002
Dát tip
jo abstraktní to je...ale je to dobrý...trochu laciný rýmy, ale líbí...

JiKo
12. 02. 2001
Dát tip
přiznám, že třeba : Lahodným uřkknutím jednotných larev hledám já osoby podle statických barev totálně nechápu :-( Je to hodně abstraktní (možná jen na mě)

Ansel
11. 02. 2001
Dát tip
nad tímhle musím víc popřemýšlet

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru