Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příjemné prožití svátků Vánočních

24. 12. 2005
0
0
1881
Autor
Mečislav

Nejsem pesimista

  Vzívat dny mozků děravých,
  hlav dlouhé roky vykradených,
  Tupost ovcí v stádu schovaných.
 
 
 
  Pokřivená lásky pouta
  hned spraví výkřik hoven z kouta.
  Další program přepínám
   
  V sladkost lží dnes uleháme,
  dál cizí úsměv vykrádáme.
  Idiota předstírám.
 
  Co z nás zbyde na konci pouti?
  Trosky, kurvy, zmrdi, žrouti.
  A zas bude nový rok.
  
Tak jinak. Opravdu se domníváš, že lze (cokoli) "vzívat"???

Mečislav
26. 12. 2005
Dát tip
Měl jsem za to, že reagujete na příspěvky, nikoli na výplod nahoře.

Celá debata vznikla právě kvůli tvému výplodu, mladý muži.

Mečislav
25. 12. 2005
Dát tip
Děkuji za doporučení. Nehodlám se tu nijak vymlouvat, spíše se omluvit, pokud máte pravdu (byl bych vděčný za nasměrování ke zmíněné hrubce) Nechci snižovat význam Vaší připomínky, dcerko, avšak sáhnout tímto směrem umí každý. Je to, i když závažný a opodstatněný, velice levný argument. Pokud bych měl být upřímný, z těch pár slov věnovaných mé osobě jsem si neutvořil přehnaně dobrý první dojem. Váš druhý příspěvek je naprosto nesmyslný. Neuskutečněná úporná snaha reflektovat společnost, která se vymkla? Nechci tu vyvolávat nepřátelskou náladu, takže z mé strany už vlaje bílá vlajka, ukončuji tyhle nesmyslné půtky a těším se na další Vaše kritiky, snad i Mečislavových výplodů. Přijemně prožité svátky přeji.

Smetiprach
24. 12. 2005
Dát tip
Přiznám se, že jsem trochu zmatený ze slova vzívat, má to znamenat něco jako znuděně uctívat? Pokřikující hovna jsou jistě roztomilá, ovšem zda toho zmiňovaného idiota opravdu předstíráš už nedokážu odhadnout... Zkusím poslat avi odborným poradcům, třeba mi to objasní...

Podle mého je "vzívání" nějaká forma vsírání, patrně praktikovaná osobou útlocitnou, ku vsírání plebejskému stavějící se odmítavě...

Nicméně zařazením do X-krement Files si zase tak jistý nejsem, přeci jen je tu patrná úporná (byť neuskutečněná) snaha autora o jakousi společenskou reflexi. Jen se mu to halt nějak vymklo...

Smetiprach
24. 12. 2005
Dát tip
Aha, začínám pomalu chápat, tedy vzívati dny mozků děravých, to je jako srát se někomu do hlavy? Brainwashing takzvaný?

Smetiprach
24. 12. 2005
Dát tip
Reflexi ? A nestačilo by napsat: nic se nezměnilo?

Brainwashing je spíš odebírání stávajícího obsahu, než přidávání nového, pane kolego... Nu, přizvěmež klubovní scénu, ku konzultaci. Co si o tom myslí docent Zbora?

Mečislav
24. 12. 2005
Dát tip
# 2 - Pokud Vám není znám význam pojmu idiocie (alespoň tato nevědomost vyplývá z Vašeho příspěvku), doporučuji výkladový slovník. # 4 Mohu Vás ujistit, že úpornou snahou to opravdu nevznikalo.

Chlapče, slovník lze doporučit spíše tobě. Ten o spisovné češtině...

Nu, ale moc optimisticky to zase nevyzniva ;-).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru