Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

luminescencia

26. 12. 2005
1
0
1020
Autor
Liana

az ked raz sa svet bude na seba pozerat ocami mrtvych indianov,potom mozno myslienky budu zachytene a vo vetre poukladane na vetvy borovicovych porastov

Niekedy len tak sedim ,cumim do blba a necham hlavou prenasat myslienky.

Su take vseobecne,hlboke emotivne ale v podstate strasne ovplyvnene mojim pohladom na svet.potom sa len hrozim co som zac,pretoze vascinou byvaju velmi negativne.hodnotenie inych ludi a situacii,ovela lepsie by mi bolo,keby som si neuvedomovala nasledky svojho konania,pretoze aj tak je to iba kolobeh nepriamo umerny vzdelaniu a vychove.smutne.

Nejak tak nechavam plynut cez seba nieco o com som presvedcena,ale nevidim ucel a nevidim zmysel okrem egoistickeho uspokojovania sameho seba. Hm...nerozumenie ani jedneho z citatelov prilis komplikovane alebo zlozite zbytocne,netreba.a ta je kazdeho svet subjektivny a uvedomuje si akurat sameho seba.pre mna vsak je otazkou ako vznikol prud myslienok tu? Hlava?boli veru ano.oci klipkaju,ale aj tak by som rada dopisala tieto riadky.zlozito a nerozumne sa vylieva nieco na imaginarny papier aj tak bez zmyslu aspon jednej osoby.ten nas svet sa tak nejak nechtiac presunul cisto do matrixovskeho vnimania, vsetko co existuje zaroven popiera svoju existenciu,subjektivno sa stalo rozhodujucim faktorom. Existuje viacero rovnako naprogaramovanych ludi? Suhlasim.

Ovplyvnovanie na maximalnej urovni,stavaju sa z nas klony vlastneho pohladu a deformacie prostrednictvom televiznej obrazovky....dneska uz koncim,nie je mi z toho dobre


Renas
26. 12. 2005
Dát tip
kopa ludi sa hra na umelcov, ale tak sa mi zda, že niekto tu chce nieco povedat. takto sa citim. aj ked ako literature ma to nebavi, ale ako cloveka ma to dostalo. do pice. co to kecam. vsetko je subjektivne. laska je vsetko***

Liana
26. 12. 2005
Dát tip
laska je vsetko si to pochopil:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru