Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poezie v Jazzklubu Železná

13. 02. 2001
0
0
1986
Autor
Jim_Page_LZ

ahoj Písmáčci, přijměte pozvání od bratří Totíků ... Další večer autorské tvorby se bude konat v neděli 18.února 2001 od 17 hodin v JazzClubu. Tentokrát se chystáme na drobný experiment s poezií. Teda pokud nám to teda scénárista nezatrhne :o). Experimentu, pokud k němu dojde se nejspíš zůčastní i sami diváci ... sám jsem zvědavej :o))) Proběhne autorské čtení povídek a básní Totemu. Bude prokládán divadelními scénkami a živou hudbou. Opět se budou promítat fotografie a kresby z Totemu. Všichni jste zváni do příjemné atmosféry JazzClubu u Staroměstského náměstí v Železné ulici č.p. 16 . Ještě drobnost. Vzhledem k tomu, že nás ty prostory "něco" stojí, a že se za dobrovolné vstupné nic moc nevybralo, museli jsme zvolit symbolickou taxu za vstup. Vstup činí 15 Kč ... Těšim se na vás ... Jimík a Totíci ...
Jim_Page_LZ
16. 02. 2001
Dát tip
btw. ... tak nam to scenarista JPLZ nezatrhnul, bude maly experiment na lidech :o) ale nebojte se :o) mate prece radi posii, ne? :o)

PetrViP
16. 02. 2001
Dát tip
tak já hlásím, že dorazím (se mnou možná přijde i kouzelník:)

Prokletí
16. 02. 2001
Dát tip
sou fár tůjů áj méj.... so far m.

Merle
14. 02. 2001
Dát tip
no way...

Falka
14. 02. 2001
Dát tip
Překvápko... nepřijdu... :o( Jimíku, ty neděle... :o((( Nojo, nojo, já vim... ale stejně... Tak si to tam užijte...

Jim_Page_LZ
14. 02. 2001
Dát tip
Falčí ... diky ... budeme se snazit :o)

kafka
13. 02. 2001
Dát tip
Že by??? Ale zas ten čas...! později, prosím, později...

Mahoney
13. 02. 2001
Dát tip
překvápko - přijdu :-))

Jim_Page_LZ
13. 02. 2001
Dát tip
kafčí ... fňuk, ale nemůžem ... po nás už tam zas někdo něco ... atd ..

Vio
13. 02. 2001
Dát tip
No chance :-(

PetrViP
13. 02. 2001
Dát tip
možná:) ještě jsem na takovýhle akci nebyl:))

LILINKA
13. 02. 2001
Dát tip
To si přece nemohu nechat ujít :-)

Vojtek
13. 02. 2001
Dát tip
out of range...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru