Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenky

03. 01. 2006
1
0
1048

Je to smutný a vim, že se to nebude nikomu líbit.

Myšlenky

 

Jednoho dne se mladý pierot toulal po městě Nenávisti. Jeho oči nakukovaly do hlav černobílých duší, které se plahočily v chabém pouličním osvětlení. Pierot kráčel ve stínu zdi a poslouchal myšlenky, které se honily duším v hlavě. Někde v dálce byl slyšet pláč. Někde blízko zvracela socha. Proč však plakal pierot na konci náměstí  Prohrané genocidy. Po tvářích mu tekla krev, kterou pieroti mají místo slz. Tyto kapky při dopadu tvořily smutný obraz Máří Magdalény, nejslavnější lehký holky na světě. Proč, ale plakal? Proč?? Proč jen plakal?

 

Protože viděl, co se duším honí v hlavě a pečlivě si to zapamatoval. A co je hlavní, zapsal si to na pergament.

 

"Achjo dnes je zase hnusně, kéž bych věděla, jak sbalit toho frajera, kterej vypadá jako medůza"

 

"Jestli tu svini, ještě jednou potkám tak ji proříznu měsíčním nožem oči"

 

"Kéž by existoval někdo kdo nekrade"

 

"Nakopnout štěně není nic těžkého a jak teskně pištělo."

 

"Jedna odpařená duše ze mě vraha ještě nedělá?"

 

"Zítra teda vypukne povstání černých."

 

"Musí ke mně ještě něco cítit, přece ty dva roky nebyly jen tak?"

 

"Stojí ještě za to pít víno, když necítím jeho chuť?"

 

"Kde je má hranice mezi krutostí a mou slabostí?"

 

"Kolik duší musí zmizet abych pochopil, že jsem vrah?"

 

"Někdo mi ušpinil auru, teď vypadam jako nějakej medůzám."

 

"Nemůže existovat nic jiného než materiální vysvětlení vzniku světa v jeho racionální podobě.."

 

"Až vyrostu budu mít velkou sílu abych tu bílou svini zabil jednim mávnutí ruky."

 

"Co na mě čumíš šašku?"

 

"Tenhle nemá ani vindru.."

 

"Ta holka se vrací domu kolem patý musim se dobře schovat, už se těšim až ji budu stahovat..."

 

"Ta krev nechutná špatně."

 

"Jaký to asi je mít kosti?"

 

"Kde by se asi dala objednat vražda?"

 

"Tenhle by asi neměl cígo?"

 

"Život nemá cenu, všude jen nenávist a podvody, existuje vůbec někdo kdo ještě umí čiště jen milovat někoho druhého aniž by nečekal něco víc? Copak jen já umírám při každém násilí? Kde mám vykopat svůj hrob? Kde mám pohřbít dívky, co jsem miloval? Kam mam nalít svou krev? Do stoky, kde není ani krys ani švábů. Zbavte mě života, zde není útěchy. Smrt si nevybírá."

 

To bylo zrcadlo, zrcadlo jeho myšlenek.


Težká věc... a kolik važí v porovnání se slovem smrt? Nebo život? Kolik symbolů může člověk naleznout v těchto slovech? Jsou tam vůbec nějaké nebo ty slova mají tíhu hvězdného prachu? A kolik važí slovo smutek, samota?

Nicollette
11. 01. 2006
Dát tip
ale to všechno sice má svůj význam, ale ne svůj symbol... teda některá z těch slov... symbol neni uplně vyložitelný, symbol zůstane vždycky aspoň ze třetinky něčím co neumíme popsat, kam nedosáhneme.... a vůbec taková slova jako smrt smutek, nač to používat... nač o tom mluvit

Proč je schovávat za závoj? Nejsou snad součástí našeho bytí? Bez nich tu nemůžem být, bez nich bychom neměli pocity. Copak se dá žít bez citů smutku nebo samoty?

Nicollette
11. 01. 2006
Dát tip
ale samozřejmě, ale ten kdo s tím žije o tom nepotřebuje ještě mluvit... ty jo, chceš mě navézt do nějakého duchaplného rozhovoru ale já nechci

Nicollette
06. 01. 2006
Dát tip
hmm.... slovo symbol je moc těžká věc.... nikdy totiž nemá úplný význam..... ale to je fuk

Víte někdy symboly nic znamenat nemusí. Jen blázen hledá za tužkou položenou na stole nějakej symbol, ale je-li tužka zavěšena za tkaničku na ráhnu plachetnice, už asi nějakou symboliku má. Včera jsem přemýšlel proč jsem to vlastně napsal... Nevíte to z vás někdo?

Nicollette
04. 01. 2006
Dát tip
ty jo, sme si společný, je to fajn

turandot
03. 01. 2006
Dát tip
Do stoky, kde není ani krys ani švábů* je to sci-fi nebo budoucnost/nechci, aby mý potenciální potomci potkali chlápka, co vypadá jak medůza... něco mě fakt zaujalo a něco ne. nevim, možná je to moc jednoduchý v symbolech, něco je tim trefnější a něco tim zas ztrácí 1xssn to jde na to, jak je to dlouhý, hehe.

jaza
03. 01. 2006
Dát tip
uhád

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru