Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Automatických 5 minut

03. 01. 2006
0
0
974

V gripenech na alobalovém poli se houpá táhlá vrtačka přeplněná jakostnými ptáky a sebestřednými žížalami.Je to otevřený filosofický proces integrovaný v marxlenistické normalizaci lidského ducha a mouchy,zasáhnuté koltem afghánského psa.Takové individuální vědomí loží a luk se nikdy nenacházelo,leda ještě v Bankrotu,Olympijské růži nebo na mechanice.Nikdy však nešel oloupaný vepř takovým směrem a s takovou vitalitou jako v případě jedinečné pophvězdy,hrající vždy fair-play.Někdo ostříhal však i ty mohutné bratry z rozměklých šípů,kdosi též vedl pokusy s alabastrovými perfekticonisty,odpudivými kreaturami s břichy místo úst.jakou smůlu měly kabanosy najaté pro Lipnice,co se ani nestačily podívati do zubrovitého šakala s penisovým stromořadím nacházejícím se v jeho hřívě.To byl iluzivní moment bratrů mašínových,nikoliv lupičů od selanky,jakou strašnou sračku měli ti panáčkové,co se nejraději odpoutali od foukacích harmonik a poté klouzali divým drvoštěpem.Uloupená krávo,střez se moku rozjařilých oslů!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru