Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Honička

30. 08. 1999
0
0
948
Autor
Karel

Když píšeš zprava, lidi kreslíš od nohou nebo žiješ v noci - -oslníš jen hlupáka. Když píšeš zleva, lidi kreslíš od hlavy a žiješ ve dne- -neoslníš nikoho.
Peeta
04. 12. 2002
Dát tip
woow, to se mi libi! Ted jen staci zjistit, odkud pisu ja:)

Bříza
05. 09. 1999
Dát tip
Karel: dobrý dada
Saša: pěkně děkuju za takovýho plastika
snoopy: k imponování holkám (snad)

Karel
01. 09. 1999
Dát tip
Mám to brát tak, že se v tom někdo našel? Asi ne, jsou to nakonec taky jenom slovíčka a dnes se přece nikdo nikam nehoní (až na Krytyka a mě).

slavek
01. 09. 1999
Dát tip
ať píšeš tak jako tak, jsi originál. Tím oslňuješ...Stejně jako každý jiný. :-)

Saša
31. 08. 1999
Dát tip
Count : Člověk je souměrný podle osy jen na první pohled (má dvě ruce, dvě nohy, dvě uši,...). Je dokázáno, že opravdu souměrný člověk by byl ideál - a přiznejme si, ten neexistuje...!
Karel : výjimečně souhlas s Krytykem (ať mu to ale nestoupne do hlavy ... :c) )

snoopy
31. 08. 1999
Dát tip
oslnit? k čemu něco takového je? snad tomuhle patřil ten výsměch..

Bibša
31. 08. 1999
Dát tip
Když píšeš od středu, sice taky nikoho neoslníš, ale víš, že nejsi jako ostatní ... a žiješ i ve dne, i v noci ...

Krytyk
30. 08. 1999
Dát tip
To je příjemně výsměšné, jak o nic nejde..

Count
30. 08. 1999
Dát tip
Člověk je souměrný podle osy a snad proto se z každé strany tak rychle okouká.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru