Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hnisání uvnitř lebky

Výběr: jenyk
04. 01. 2006
4
0
1133

Jsou všude... Skapávají nám do chloupků na šíji z úkosem vrhaných pohledů... Tichými vibracemi rezonují výkladními skříněmi hypermarketů i malými skleněnými tabulkami arkýřů polorozpadlých baráků... Spolu s nečestnými stíny se svíjí a pochechtávají za našimi zády... Otravují naše dny a sny a pronásledují nás jako paranoia kokainistu v deliriu... Jsou součástí nejskrytějších peklíček, zabarikádovaných v nitru našich bytostí...


     Hybridní myšlenky na zrůdné projevy úchylného chování a lidskou bestialitu
     parazitují na zvráceném vnímání morálky a idiotských konvencí.
     Hybridní myšlenky znehodnocují každý prožitek radosti
     a špiní srdce, kdysi čisté jako očistný plamen červánků,
     jehož světlo omývá tváře a oči od půlnoční špíny a kyselého zápachu potu.
     Hybridní myšlenky jsou jako otrava našich mozků a infikují naše názory agresivní plísní apatie.
     Jsou jako vypelichané holubice, šířící nákazu ptačí chřipky.
     Krčíme se ve stínu jejich zdeformovaných křídel,
     zakrývajících slunce temnotou černou jako studená deštivá noc
     a snažíme se vyléčit své myšlenky planou a nesmyslnou nadějí.
     Hybridní myšlenky jsou jako šeptání plné zášti, ozývající se někde za našimi zády,
     šeptání o incestních ohavnostech a o čemkoli, co jsme nikdy nechtěli slyšet.
     Hybridní myšlenky nás pronásledují jako vendetta pomstychtivé minulosti,
     ale brzy se rozplynou jako chapadla mlhy, proplétající se suchou ostřicí v šerém lese vyvrácených křížů a zlámaných končetin.

stíhu snad ne - jenom hybridní myšlenky ;o)

to je děsivý, z toho budu mít zas stíhu... *

mařen
05. 01. 2006
Dát tip
to je dobrá paranoidní schíza :-) ale líbí se mi to. ty obrazy a kmitání, jakou posloucháš muziku?

jak kdy. favorizuju raggajungle,tekno,ska,ragga,reggae,HC.ale když na to je nálada, sem klidně schopná poslouchat balkánský dechovky nebo dokonce i prezidentův projev (a bavit se u toho)

stanislav
04. 01. 2006
Dát tip
moc mi nedoklaplo, cože to jsou ty hybridní myšlenky... je to dosti podivný termín.

hybridní myšlenky byla moje soukromá psychóza v okamžiku vzniku tohoto shluku slov. jinak bych ten (pseudo)patopsychiatrický termín vysvětlila asi jako takové ty polovědomé myšlenky, které reagují na různé stresové a šokové situace, kdy dochází ke spontánním ventilacím našich animálních pudů, popřípadě potlačované agresivity, bestiality nebo zvrácenosti, které jsou ukryté v hlubinách našeho podvědomí v zabarikádovaném sektoru dávných traumat a komplexů (hybridní myšlenky = afektivní responze). zjednodušeně by se dalo říct, že jsou to přesně ty myšlenky, které člověka napadají, když se jako jeden z davu čumilů účastní nějaké velké nehody, když v záchvatu zuřivosti při rvačce umlacuje svého rivala, když se sadistickým potěšením týrá bezbranné zvíře, když fascinovaně sleduje autentické záběry masakrů při mezinárodnch konfliktech a občanských válkách nebo když při surfování na vlnách internetu narazí na www.rotten.com, apod.

Piscis
04. 01. 2006
Dát tip
myslím, že to není špatné.....mně se to líbí ať tomu rozumím nebo ne:-)

Renas
04. 01. 2006
Dát tip
poznam a velmi dobre napisane to je*

oleandr
04. 01. 2006
Dát tip
líbí, jakým stylem je to napsané, je to někdy s tímto lidským světem těžké, ale ne zas až tak a tuším i jiné.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru