Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

půlnoc nahé reality

04. 01. 2006
1
0
1666


Jsem služebnice a mluvčí noci,
deliriem se potácím bez pomoci,
ale neztrácím orientaci.
Kolem mých stop hnijou mrtví ptáci,

 

mými společníky je mrchožravý hmyz
a má slova jsou jako lepkavý sliz,
který špiní bezúhonné občany.
Zbavuju je mimikrů, jejich ochrany,

 

a demaskuju jejich hříchy a podrazy.
Inkoustem vět kreslím apokalyptické obrazy,
které jsou koláží různých realit.
Zatímco VY v noci zkoušíte spát a snít,

 

JÁ surfuju internetem svých vizí,
které se nesnaží mapovat krizi
nad níž jak nad propastí balancuje druh
sebeuvědomělých savců, co vytvořili kruh,

 

ze kterého nelze uniknout.
Jsme v pasti, nemůžem se hnout,
protože stojíme v minovém poli!
Málokdo vnímá realitu, která bolí

 

a davy se rozplývají do světů iluzí,
kde lidé nejsou bez výjimky pouze zlí,
kde ještě stále věří v smysl pro humor,
kde válečníci umřou v nudě na tumor,

 

kde předvídají zběsilé změny klimatu,
kde nic nelze zachovávat bez zvratů,
kde považují komplikaci za legraci!
Ta šílenost mnou skládá noční kompilaci!

 


jestli máš ráda mrtvý ptáky, tak si počkej na podzim - ptačí chřipka se vrátí s mnohem větší intenzitou a bude se šířit mnohem rychleji než doteď... technický služby budou muset uvolnit speciální vozy na odklízení zdechlejch opeřenejch tělíček z ulic a kafilerie je nebudou stíhat spalovat... obyvatelé mnoha povodí se ani nestihnou vyrovnat s kataklyzmatickým dopadem leních záplav a už za nima příjde mnohem strašlivější strašák - nebezpečná epidemie... cynici a asociálové se letost ještě dosyta nasmějou...

ha! mrtvý ptáci! jj, zase se mi líbí .o) tip

stanislav
04. 01. 2006
Dát tip
no. moc veselý myšlenky se ti tedy hlavou nehoněj.

Norsko
04. 01. 2006
Dát tip
moc prvoplánový, ani ti to tak moc nevěřím :o(

to:jagara:no, v podstatě by se dalo říct, že se mýlíš.pod vlivem psychedelik lze surfovat v podstatě kdekoli jakýmkoli prostředím a jakýmkoliv způsobem a vždycky to bude adrenalinovej freestyle:o) to:bad_girl+norsko:a 75středně velkých usušených plodnic lysohlávky kopinaté je podle mě základ pro docela solidní psychedelický výlet, při kterém pokud vznikne nějaký projev kreativity, konvenčně uvažujícím osobám snadno může připadat křečovitý, prvoplánový, neuvěřitelný, zmatený,atd. to:stanislav:k čemu by mi byly veselý myšlenky? vyřeší mi snad nějakej problém? zabijou moji tchýni? nakrmí moje parchanťata? dostanou mého manžela z kiminálu? zbaví mýho tátu metastázy a mě závislosti na heroinu? vyléč mojí mladší sestru z hepatitidy C aby se mohla lukrativnějc prodávat?ne?no tak vidíš! (teda, ještě že žádnej takovej problém nemám!)

Oldjerry
04. 01. 2006
Dát tip
Nechtěl bych se dostat do tvé duševní polohy, ale ví bůh, že tak jako skoro každý bych k tomu měl solidní základ. Únik, únik - kdepak neuknikneš a je jedno, jestli z tvých veršů kape beznaděj, nebo něco září. Nač si ztěžovat cestu mezi stíny ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru