Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lož

14. 02. 2001
0
0
1328
Autor
Zázrak

Život je naozaj ťažký, ako ťažké ja vhodne voliť slová. Neupravovať pravdu na lož. Dokáže pravda ožiť znova? Dokáže nájsť si cestu k sebe? Neviem, ako neviem, či lož odíde z mojich úst. Nič neviem..... Len leňošim ako chrúst, čo všetkým život kazí. Nebudem sa čudovať, ak mi raz niekto vrazí. Som vinná a neviem, či sa dokážem zmeniť. Som vinnejšia, ako vy, ktorí pretrhli ste niť a začali, i keĎ bez lži, znova žiť. Som najvinnejšia zo všetkých, lebo viny lži ničí život tých neviných bytostí krehkých. A prečo? Lebo som hlúpa.........
Désirée
15. 02. 2001
Dát tip
A mě se to celkem líbí (až na ten poslední řádek), protože - bude to znít divně - myslím, že vím, co myslíš ...

Merle
15. 02. 2001
Dát tip
vím přesně o čem mluvíš :-( je to opravdu těžké... ale většinou ne tak hrozné držím ti palce

Naso
14. 02. 2001
Dát tip
neboj, život je ako sínusoida, raz hore, raz dole... teš sa na zo stúpanie! :-)

Pája
14. 02. 2001
Dát tip
Jsem taky hloupá a nechápu. Nechápu, co myslíš lží. Nemám moc ráda kategorická slova jako je lež, pravda, vina; jsou podle mě nepoužitelná. Nepoužitelná?

Helča
14. 02. 2001
Dát tip
Já taky nevím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru